تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاوره، يكي از راه هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰ب.ظ)
مشاوره، يكي از راه هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه با اشاره به مصالحه 86 درصدي پرونده هاي ارجاعي به دواير مددكاري كلانتري ها در پنج ماهه اول سال جاري گفت: مشاوره، يكي از راه هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عزيزي افزود: يكي از اهداف مراكز مشاوره نيروي انتظامي و دواير مشاوره كلانتري ها اين است كه بتواند باورهاي اشتباه مراجعان را شناسايي و اصلاح کنند.
جانشين انتظامي استان كرمانشاه اظهار داشت: مركز مشاوره و دواير مددكاري اجتماعي مستقر در كلانتري ها در جهت حفظ و تامين بهداشت رواني و ايجاد زمينه هاي رشد همه جانبه اعضاي خانواده و در راستاي نگرش جامعه محوري پليس، با بكارگيري كارشناسان مجرب و متخصص توانسته است در جهت پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي خانواده هاو ارتقاء سطح بهداشت و سلامت رواني افراد بسيار موفق عمل كند.
وي با اشاره به نقش مشاوران پليس در كاهش آسيب هاي اجتماعي بيان کرد: با توجه به تنوع و همه گيري آسيب ها خصوصاً در قشر جوان و نوجوان، خدمات مركز مشاوره و مددكاري كلانتري ها توانسته است تأثير قابل تاًملي بر پيشگيري از بروز و شيوع اين آسيب ها داشته باشد.
جانشين فرمانده انتظامي كرمانشاه درخصوص نحوه ارائه خدمات مشاوره‌اي به اقشار مختلف مردم اظهار داشت: در گام نخست اقشار مختلف مردم با مراجعه مستقيم به اين مراكز و دواير، خدمات مشاوره‌اي را دريافت مي‌كنند و در گام دوم، مشاوران پليس با حضور مستقيم در مدارس و ساير كانون هاي اجتماعي، اقدام به مشاوره مي کنند.
وي هدف مشاوران پليس را ايجاد يكرنگي، اعتماد دوسويه بين دو نسل، كاهش شكاف نسلي و استمرار آموزش‌ هاي مفيد و سازنده، پيشگيري و كاهش جرم و آسيب‌ هاي اجتماعي و در نهايت ايجاد احساس امنيت پايدار به مردم دانست.
جانشين فرمانده انتظامي كرمانشاه در ادامه با ارائه آماري از عملكرد مركز و دواير مشاوره استان در پنج ماهه اول سال جاري گفت: چهار هزار و 670 نفر در اين مدت به اين اماكن مراجعه کرده‌اند كه سهم دواير مشاوره كلانتري ها دو هزار و 617 بوده كه با تلاش مشاوران و مددكاران 86 درصد پرونده‌ها منجر به مصالحه و سازش شده‌اند كه اين امر، افتخار بزرگي براي پليس است.
سرهنگ عزيزي در ادامه يادآور شد: مركز مشاوره معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان و دواير مشاوره كلانتري هاي سطح استان همه‌ روزه صبح و بعد ظهر به‌ صورت حضوري و تلفني آماده ارائه خدمات متنوع مشاوره‌ اي به شهروندان به ‌طور رايگان در زمينه‌ هاي خانوادگي، روان‌ شناختي، روان‌ سنجي، ازدواج، شغلي، حقوقي و غيره مي باشند.
وي اذعان داشت: همشهريان مي‌توانند براي دريافت خدمات مشاوره‌اي در مركز استان به آدرس كرمانشاه، بلوار بنت الهدي جنب بنياد شهيد شهرستان كرمانشاه، ساختمان معاونت اجتماعي مراجعه و يا با شماره‌ هاي 2188341 و 2188343 تماس حاصل نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن