تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از 14 واحد صنعتی در استان تهران در هفته دولت/ بازرسی از 4 میلیون واحد در طول یک سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران خبر داد
بهره‌برداری از 14 واحد صنعتی در استان تهران در هفته دولت/ بازرسی از 4 میلیون واحد در طول یک سال
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از بهره‌برداری از چند واحد صنعتی در هفته دولت خبر داد و گفت: 14 واحد صنعتی با اشتغالزایی 700 نفر و سرمایه‌گذاری 133 میلیارد تومان در هفته دولت در استان تهران افتتاح می‌شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نشست خبری خود با اشاره بر اینکه تهران نقش مهمی در تامین نیازهای اقتصادی کشور دارد گفت: برنامه‌ریزی ما در زمینه توسعه صنایع با فناوری بالا و همچنین توسعه صنایع غذایی است و تصمیم ما بر این است که از همه ظرفیت‌های معدنی، تجاری و صنعتی استان تهران استفاده بهینه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته گفت: 650 جواز تاسیس در طول این مدت صادر شد با سرمایه ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان که این امر موجب اشتغال زایی 24 هزار و 270 نفر شد.
وی در ادامه تصریح کرد: 165 پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی در این مدت صادر شد که 650 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری قطعی انجام شد و 6 هزار نفر ادر این بخش مشغول به کار شدند.
صادقی ادامه داد: همچنین 500 میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی و توسعه واحدهای صنعتی مجوز داده شد که 1150 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که این رقم رکورد خوبی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به بخش معدن گفت: در زمینه معدن نیز فعالیت‌های مناسبی داشتیم و 34 میلیون تن تولیدات معدنی داشتیم.
وی ادامه داد: 15 هزار و 500 پروانه صنفی با اشتغال 40 هزار نفر در واحدهای خدمات تولیدی، توزیعی صادر شد که از این تعداد 8 هزار و 800 آن مربوط به واحدهای تولیدی با ارزش افزوده بالا است.
صادقی تاکید کرد: در مدت یاد شده 2125 کارت بازرگانی برای بازرگانان صادر شده و این در حالی است که 50 درصد کارتهای بازرگانی کشور در تهران صادر شده است.
وی در ادامه افزود: 131 هزار پرونده ثبت سفارش پذیرش داشتیم که رقم آن در مجموع 68 میلیارد دلار است البته این به معنای واردات قطعی نیست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به بازرسی‌های انجام شده گفت: 4 میلیون واحد بازرسی در مدت یاد شده انجام گرفت که 225 هزار پرونده تخلف تشکیل داده شد.وی ادامه داد: 1852 مورد گشت مشترک با دستگاه‌های مختلف مانند استانداری، تعزیرات، فرمانداری‌ها و همچنین 1670 مورد بازرسی و گشت مشترک در مورد قاچاق کالا با نیروی انتظامی انجام شده است.
صادقی تصریح کرد: در این مدت 110 هزار مورد شکایت تلفنی و کتبی داشتیم که 53 هزار مورد آن متخلف بودند که با آنان برخورد شد.
وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از چندین طرح در هفته دولت گفت: 14 واحد صنعتی آماده بهره‌برداری هستند که در هفته دولت این واحدها افتتاح می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: هزینه سرمایه‌گذاری در این واحدها 133 میلیارد تومان بوده که 700 نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است.
صادقی در ادامه با اشاره به سناریوهای دولت براسی افزایش قیمت نان گفت: مباحث مربوط به قیمت نان روشن و مشخص است و بستگی به سیاست کلی دولت دارد که برای آن یارانه اختصاص بدهد یا خیر.
وی همچنین با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات گفت: قیمت لبنیات براساس دستور ستاد تنظیم بازار تا 15 درصد نسبت به آخرین قیمت خود می تواند افزایش داشته باشد.
صادقی تصریح کرد: با چند واحد متخلف که افزایش قیمت آنها بیش از 15 درصد بود شناسایی و با آنان برخورد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاههای پاییزه گفت: براساس ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزاری نمکایگاه در زیر چادر جایز نیست و باید محل برگزاری نمایشگاه حتما مسقف و دارای شرایط استاندارد باشد.
وی ادامه داد: یکی از تاکیدات ما فروش کالا با تخفیف در فروشگاههای زنجیره‌ای مانند شهروند، رفاه، سپه، امکان، اسکاد و اتکا است که در حال هماهنگ کردن با این بخش هستیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به تخفیف ارائه شده در این فروشگاهها گفت: فروش فوق‌العاده دستوری نیست ولی انتظار ما این است که حداقل 15 درصد تخفیف ارائه شود.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن