تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان جهاد اقتصادی و فرهنگی ملت ایران فرا رسیده است/ فقط پنج درصد برنامه‌های ماهواره علمی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز سردار نقدی:
زمان جهاد اقتصادی و فرهنگی ملت ایران فرا رسیده است/ فقط پنج درصد برنامه‌های ماهواره علمی هستند
نظرآباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور میدان مبارزه با دشمنان ایران اسلامی را متفاوت از گذشته دانست و گفت: امروز زمان آن رسیده که ملت ایران جهاد اقتصادی و فرهنگی را آغاز کنند و نخستین گام مشارکت و همدلی در ایجاد زیرساختها توجه به توانمندیهای کشور است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در جمع سرگروهان حلقه‌های صالحین و عاشقان ولایت شهرستان نظرآباد با بیان اینکه امروز میدان مبارزه با دشمنان ایران اسلامی متفاوت از گذشته است، گفت: اکنون زمان جهاد اقتصادی و فرهنگی ملت ایران فرا رسیده است و نخستین گام در مسیر جهاد اقتصادی و فرهنگی را مشارکت و همدلی مدیران و مردم در ایجاد زیر ساخت ها با توجه به توانمندی های مختلف کشور است . وی اظهار داشت: زمانی که دشمنان از جنگ نظامی علیه ایران مایوس شدند، با تمام قدرت به تقویت جنگ نرم با ایران پرداختند و تلاش کردند با راه اندازی فتنه 88 به نتیجه برسند. نقدی با بیان اینکه ایثار و گذشت و فداکاری شهدا کشور ما را در زمینه‌های علمی و فناوری و دیگر عرصه‌ها از یک کشور عقب افتاده و وابسته به کشوری مهم در سطح منطقه تبدیل کرده است، افزود: قبل از انقلاب کشور از هر لحاظ عقب افتاده و وابسته به بیگانگان بود.

وی گفت: حتی پزشک متخصص در کشور وجود نداشت و باید از کشورهای هند و بنگلادش برای طبابت به ایران می‌آمدند اما امروز از لحاظ سطح سواد در جهان حائز رتبه‌های برتر هستیم.

نقدی اظهار داشت: حتی در عرصه سیاسی هم هیچگونه اراده و اختیاری وجود نداشت؛ از لحاظ نظامی هیچ اقتداری نداشتیم حتی بدون اجازه آمریکایی‌ها حق بازکردن یک پیچ از هواپیما را نداشتیم. رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با بیان اینکه چند سالی است که مبارزه بدخواهان دین و انقلاب با ابزار ماهواره و سایت های اینترنتی و رسانه ای علیه فرهنگ و تمدن غنی اسلامی و انقلابی ملت ایران آغاز شده، تصریح کرد: دشمنان از این طریق درصدد دور کردن مردم از ارزش ها و ضربه به پیکره دین و نظام اسلامی هستند.

وی بی توجهی به نحوه پوشش و حجاب اسلامی، افزایش آمار طلاق، کم رنگ شدن مسائل اخلاقی و عاطفی در اجتماع و کانون خانواده، بی تقوایی، سست شدن ایمان، استعمال مواد مخدر و هنجار شکنی در جامعه را از جمله پیامدهای تماشای کانال های ماهواره ای دشمنان برشمرد. این مسئول ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد فقط پنج درصد از این برنامه‌ها علمی هستند؛ پخش برنامه‌های غیر اخلاقی که روزانه چندین ساعت از وقت بینندگان را می‌گیرد به قصد ترویج فرهنگ بی‌بندوباری اخلاقی است و بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

وی از بسیجیان عضو حلقه های صالحین خواست با انجام کارهای فرهنگی، آموزشی و امر به معروف و نهی از منکر با زبانی مهربانانه و دوستانه زمینه برچیده شدن بشقاب های ماهواره ای از بام خانه های مردم ایران را به وجود آورند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه آمریکا امروز به منفورترین کشور جهان تبدیل شده است، گفت: در گذشته اگر رئیس جمهور آمریکا قصد سفر به کشوری داشت با استقبال فراوانی روبرو می‌شد اما امروز مردم برای ورود رئیس جمهور آمریکا به کشورشان دست به تظاهرات می‌زنند. وی تاکید کرد: جنایات و زیاده خواهی های سران کاخ سفید و صهیونیست ها سبب شده تا امروز به منفورترین چهره های دنیا تبدیل شوند.

سردار نقدی افزود: ارتش اسرائیل جزو چهار کشور مشخص در دنیا است اما در مقابل مردم بی‌دفاع غزه در زمان مقاومت زمین‌گیر شد. انقلاب اسلامی و مقاومت مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی به الگویی برای مردم جهان از جمله مردم لبنان و فلسطین شده است. اهمیت تشکیل مجمع بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تشکیل مجمع بسیج در سطح نواحی را مهم خواند و گفت: این مجامع متشکل از شورای اقشار مختلف و نخبگان بسیج است و نقش تعیین کننده‌ای در بهبود روند اجرای مأموریت‌های بسیج دارد، از این رو انتظار می‌رود مسئولان این ناحیه در ایجاد و تشکیل این مجموعه مهم و اثرگذار هر چه سریع‌تر اقدام کنند. سردار نقدی یکی از کارکردهای تشکیل مجمع بسیج را تولید فکر عنوان کرد و گفت: روش‌های مقابله با افکار انحرافی فرقه‌های ضاله، جریان‌شناسی و مبارزه با ترویج فساد در زمینه‌های فرهنگی، همچنین شناسایی فرصت‌های موجود شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی با تشکیل کارگروه‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی و صنعتی در تقویت و توسعه اقتصاد مقاومتی و نهایتاً بررسی زمینه‌های ارتقا، بهبود، و توسعه امور شهری به صورت بومی و خاص هر منطقه، از جمله نتایج تشکیل مجمع در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی در پایگاه‌های بسیج و تعریف مأموریت برای این شوراها گفت: یکی از مسئولیتهای بسیج مبارزه با منکرات و فساد و رفع معضلات مختلف در جامعه است و براین اساس تمام نواحی مقاومت بسیج باید در تشکیل و فعال کردن مجامع تسریع کنند.
 


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن