تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین تقوی:
شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان ضروری است
قزوین- خبرگزاری مهر: مسئول طرح ملی سپهر ایرانی در قزوین گفت: با تشکیل انجمن های تخصصی و علمی ضروری است نسبت به شناسایی و پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان اقدام کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، تقوایی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: انجمن‎های مختلفی با موضوعات عقیدتی، علمی، ادبی، فرهنگی در راستای پروش استعدادهای سپهریان هر هفته به طور مستمر برگزار می‌شود. وی افزود: در این انجمن‎ها استعدادهای دانش آموزان شناسایی شده و سپس توسط مربیان فعالیت‎های گوناگونی در راستای  پرورش و رشد استعداد  دانش آموزان انجام می‌شود. مسئول طرح ملی سپهر ایرانی در قزوین درپایان سخنان خود  با بیان این موضوع که این نوع فعالیت‎ها در طرح ملی سپهر ایرانی به نوبه‎ خود منحصر به فرد است، اذعان داشت: دانش آموزان در انجمن‎های علمی مسابقات و دست آوردهای علمی را بررسی کرده و در مورد آن تحقیق می‌کنند. وی در ادامه از افتتاح اردوی تجمیعی ویژه پسران طرح ملی سپهر ایرانی قزوین، تهران و نجف آباد خبر داد و گفت: اردوی تجمیعی  پسران طرح ملی سپهر ایرانی قزوین، نجف آباد و منطقه ۱۲ و ۱۴ تهران ویژه دانش آموزان ورودی سال های دوم، سوم و چهارم با حضور ۳۰۰ دانش آموز سپهری، ۴ شهریور۹۳ آغاز شد. تقوی بیان کرد: این اردو با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی با برگزاری کارگاه های متعدد و تجربه یک روز زندگی در طبیعت برای ارتقاء خودباوری و فرهنگ دینی دانش آموزان سپهری در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار شده و تا 8 شهریور ماه ادامه دارد.
 


۱۳۹۳/۶/۵ - ۰۸:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن