تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی از شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور اجرایی استاندار فارس خبر داد: افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی از شیراز خبرگزاری پانا: مشاور اجرایی استاندار فارس گفت: با پیگیری نماینده عالی دولت در فارس تعداد پروازهای خطوط هوایی از شیراز افزایش یافت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 10:05



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمود موسوی با اشاره به افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی از شیراز، اظهار داشت: با تلاش تمامی مسئولان زیر ساخت های مناسبی برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان فارس و بویژه شهر شیراز و در آینده ای نزدیک فراهم شود.
مشاور اجرایی استاندارفارس از افزایش تعداد پرواز های خروجی از شیراز به مقصد تهران، كیش ، ساری و مشهد ، با پیگری استاندار فارس خبر داد.
وی اظهار داشت : به دنبال بروز برخی مشكلات در تعدادی از خطوط هوایی شركت های هواپیمایی و لغو برخی پرواز های داخلی و خارجی از مبدا فرودگاه بین الملل شهید آیت الله دستغیب شیراز و نارضایتی مردم و مسافران از كمبود پروازها ، استاندار فارس شخصا موضوع را در جلسات مختلف پیگیری كرد و خوشبختانه نتایج قابل قبولی در این رابطه به دست آمده است.
موسوی ادامه داد : در جلسات نماینده عالی دولت یازدهم در فارس با مدیران شركت های هواپیمایی در تهران ، موضوع افزایش پروازها در برخی از مسیرهای پروازی مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری های دكتر احمدی در هفته جاری ، تعداد 3 پرواز از شیراز به تهران و 3 مسیر دیگر كیش ، ساری و مشهد اضافه شد. موسوی افزود : استاندار فارس همچنین نیاز به امكانات محلی برای برقراری مناسب پروازهای مختلف را مورد تاكید قرار داده است و در این جلسات جهت سهولت و ایجاد امكانات محلی برای برقراری این پرواز ها مقرر شد همكاری های لازم صورت پذیرد.
مشاور اجرایی استاندار فارس در پایان ابراز امیدواری كرد تا با تلاش تمامی مسئولان زیر ساخت های مناسبی برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان فارس و بویژه شهر شیراز و در آینده ای نزدیك فراهم شود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن