تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازاریابی مهمترین مشکل صادرات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران جمشیدی:
بازاریابی مهمترین مشکل صادرات است
بهشهر - خبرگزاری مهر: سرپرست گمرک امیرآباد بهشهر، با اشاره به اينكه مهمترين مشكل صادرات برگشت پول و بازاريابي است گفت: استفاده از گمرك براي صادرات محصول بهترين رويه و روش صادرات است.



به گزارش خبرنگار مهر، امير جمشيدي پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در صورتيكه بازار كالا و تضمين برگشت پول فراهم باشد توليد كنندگان و صادركنندگان مي توانند از طريق گمرك به صادرات بپردازند.
 
وی با بیان اینکه اين گمرك شرايط تبديل به اداره كل شدن را دارا است و در حال رايزني براي ارتقاي آن هستيم، ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ريزي هاي انجام شده دو بسته حمايتي از صادرات و بسته حمايتي از توليد در دستور كار اين گمرك قرار دارد كه در بحث صادرات و واردات كالا راحت تر از گذشته در قبال وارد كنندگان و صادركنندگان وارد شده ايم.
 
جمشيدي با بيان اينكه گمرك اميرآباد بهشهر در بين گمركات كشور داراي رتبه هاي خوبي است يادآور شد: از 120 گمرك موجود در كشور گمرك اميرآباد بهشهر
در واردات رتبه پنجم و در صادرات رتبه ششم كشور را دارا است كه 78 درصد فعاليت صادرات استان از طريق اين گمرك انجام مي شود.
 
سرپرست گمرک امیرآباد بهشهر همچنين افزود: خوشبختانه با برنامه ريزي انجام شده در انجام امور تسهيل شده است و كالاهاي عمده صادراتي از بخش قرمز خارج و نيازمند تشريفات نيستند و همچنين كالاهاي وارداتي توليدي نيز داراي سرويس ارزيابي مجزا بوده تا درگير نوبت كالاهاي ديگر نشوند.
 
وي با بيان اينكه در پنج ماهه سال جاري 771 هزار و 282 تن کالا به ارزش 63 میلیون و 320 هزار دلار از طریق این بندر به کشورهای حاشيه خزر صادر شده است يادآور شد: اين مقدار صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 32 درصد و از لحاظ ارزش ، 35 درصد کاهش داشت.
 
جمشيدي ادامه داد: عمده كالاهاي صادراتي ما گچ سفيد، سنگ آهن، سيمان، كلينكر و مصنوعات فلزي بوده  كه به كشورهاي  آذربایجان، روسیه، ترکمنستان ، قزاقستان و افغانستان صادر شده است.
 
اين مسئول در رابطه با واردات اين گمرك نيز اظهار داشت: در سال جاري  482 هزار و 890 تن کالا به ارزش 307 میلیون و 710 هزار دلار از طريق اين گمرك وارد كشور شده است  که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن 15 درصد افزایش و از نظر ارزش 24 درصد کاهش یافته است.
 
جمشيدي عمده كالاهاي وارداتي را غلات شامل  (گندم خوراکی و جو) ، آهن آلات و همچنین ماشین آلات و قطعات صنعتی عنوان كرد كه از کشورهای روسیه،
قزاقستان ، ترکمنستان ، ترکیه و چین وارد شد.
 
وي در رابطه با درآمدهاي ايجاد شده براي گمرك اميرآباد بهشهر در سال جاري گفت: درآمد 5 ماهه امسال در اين گمرك 393 ميليارد ريال بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل كه 235 ميليارد ريال بوده 67 درصد رشد داشته است.



۱۳۹۳/۶/۴ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن