تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799327294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از خودروی بی اعصاب تا مردی با ۱۸ شناسنامه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از خودروی بی اعصاب تا مردی با ۱۸ شناسنامه


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۴ شهریور ۱۳۹۳.نحوه شارژ خودروهای برقی/یک خودروی بی اعصاب/ سفیدترین موجود روی زمین!/گران‌ترین قهوه دنیا/مردی با ۱۸ شناسنامه / دوچرخه‌ای‌ که‌سرقت‌نمی‌شود!/بیمارستان عروسک‌ها/ گرانترین پنت هاوس نحوه شارژ خورهای برقی

نحوه شارژ خورهای برقی

صنعت تولید خودروهای برقی رو به پیشرفت است و نمونه های بسیاری از این نوع اتومبیل ها در حال تردد هستند، اما صنعت تغذیه یا شارژ و سوخت گیری! این خودروها گاهی جلوتر از صنایع خودروساز پیش می رود. در جایگاه های جدید، بدون اتصال فیزیکی، خودرو شارژ می شود.
 اتومبیل های الکتریکی که به صورت بی سیم شارژ میشوند در سال 2017 روانه بازار خواهند شد، اما نمونه های آزمایشی این خودرو هم اکنون در برخی شهرهای جهان در حال تردد هستند.فن آوری و صنعت سامانه های سوخت گیری، برای این خودروها نیز، همپای صنعت تولید خودروها پیش می رود و گاهی قابلیت های آن، پیشرفته تر از خودروهای آینده به نظر می رسد. اخیرا یک گروه صنعتی بین المللی، جایگاه شارژ ویژه ای برای خودروهای برقی طراحی و ساخته است که به وسیله آن، خودروها بدون اتصال فیزیکی به منبع، تغذیه می شوند.
بیشتر...

یک خودروی بی اعصاب با سه چرخ

نحوه شارژ خورهای برقی

کمپانی پولاریس برای جشن سالگرد 60 سالگی خود از یک طرح بی نظیر با سه چرخ رونمایی کرد. اسلینگ شات خودرویی دو نفره است که دو چرخ در جلوی بدنه و یک چرخ در مرکز قسمت انتهایی بدنه خود دارد. این خودرو قرار است نگاه همه را به خود جلب کند و همچنین در مسابقات مختلف نیز کاپ های قهرمانی را درو خواهد کرد. این خودرو یک اتومبیل معمولی نیست بلکه یک موتورسیکلت فوق سریع است که حس اتومبیل را نیز در شما به وجود می آورد.
نحوه شارژ خورهای برقی
صندلی های مسابقه ای و دیدی 360 درجه این خودرو که چهره ای بسیار عصبانی دارد به شما این اجاره را می دهد تا از سرعت و از مناظر اطراف لذت کافی را ببرید. به گفته سازنده های این خودرو در هرلحظه سرنشینان می توانند قدرت را زیرپایشان حس کنند. این خودرو با یک موتور 2.4 لیتری با قدرت 173 اسب بخار کار می کند. این قدرت موتور به همراه یک گریبکس 5 سرعته می تواند بسیار زیاد باشد و روی یک بدنه آلمینیومی تبدیل به یک موشک در جاده ها خواهد شد.
بیشتر...

 سفیدترین موجود روی زمین!

 سفیدترین موجود روی زمین!

پوست خارجی سوسک‌های سایفوکیلوس سفیدتر از هر چیز دیگری است که دانشمندان در آزمایشگاه به آن دست یافته‌اند. راز این سفیدی فوق‌العاده در رشته‌های کیتین است . سوسک‌هایی که می‌بینید، آن‌قدر سفید هستند که هیچ تکنولوژی امروزی نمی‌تواند با استفاده از موادی به آن نازکی به چنین رنگ سفیدی دست یابد.
 سفیدترین موجود روی زمین!

پوسته خارجی سوسک‌های سایفوکیلوس و لیپیدیوتا ستیگما که بومی آسیای جنوب شرقی هستند، شبکه پیچیده‌ای از رشته‌های کیتین دارد. کیتین با فرمول شیمیایی C8H13O5N)n) ساختار مولکولی شبیه به سلولز دارد و دیوارهای سلولی قارچ‌ها، پوسته‌های سخت‌‌پوستان و اسکلت حشرات را تشکیل می‌دهد.رشته‌های کیتین به خودی خود بازتاب‌دهنده بسیار ضعیف نور خورشید هستند، اما هندسه خاص شبکه رشته‌های کیتین در پوسته خارجی این سوسک‌ها باعث می‌شود نور با کارآیی فوق‌العاده بالایی بازتاب شود. این شبکه تمام رنگ‌های نور را فقط در یک جهت بازتاب می‌دهد و به همین دلیل، پوسته سوسک‌ها سفیدتر از هر چیز دیگری دیده می‌شود. جالب‌تر این است که پوسته فوق‌سفید این سوسک‌ها بسیار نازک است و تنها چند هزارم میلی‌متر ضخامت دارد که البته دلیل آن، کم‌تر شدن وزن و درنتیجه کاهش انرژی لازم برای پرواز کردن سوسک است.دانشمندان امیدوارند بتوانند از این ساختار جدید برای تولید مواد سبک‌تر و سفیدتر استفاده کنند.
بیشتر...
    گرانترین پنت هاوس دنیا  
گرانترین پنت هاوس دنیا
ساخت گران‌ترین پنت‌‌هاوس دنیا در فرانسه به مراحل پایانی نزدیک می‌شود  
گران‌ترین قهوه دنیا در مدفوع فیل!

گران‌ترین قهوه دنیا در مدفوع فیل!

گران‌ترین قهوه دنیا قهوه عاج سیاه است که در تایلند و با کمک فیل‌ها تولید می‌شود. دستگاه گوارش فیل، پروتئین این قهوه را از بین می‌برد و به آن طعمی خاص و منحصر به فرد می‌دهد.
این قهوه را فقط یک شرکت تولید می‌کند و عرضه آن بسیار محدود است. این قهوه حدود یک سال و نیم است که به بازار عرضه شده و هر کیلوی آن ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد و در هتل‌های لوکس فنجانی 50 دلار به فروش می‌رود. این قهوه در شمال تایلند تولید می‌شود؛ در مثلث طلایی و در جایی که فیل‌های سرگردان را پناه می‌دهند. این مثلث طلایی همان منطقه‌ای است که دومین تولیدکننده تریاک و هروئین دنیاست.
گران‌ترین قهوه دنیا در مدفوع فیل!

گران‌ترین قهوه دنیا در مدفوع فیل!
20 فیلی که در بنیاد فیل آسیایی مثلث طلایی زندگی می‌کنند مسئول تولید این قهوه گران‌بها هستند. برای تولید قهوه عاج سیاه، از قهوه عربی تایلند که در ارتفاع بالای ۱۵۰۰ متر می‌روید استفاده می‌شود. میوه این گیاهان قهوه را زنان محلی جمع‌آوری می‌کنند. فیل‌ها میوه قهوه را می‌خورند. میوه‌ها در طی ۱۵ تا ۷۰ ساعت از دستگاه گوارش فیل عبور می‌کنند و میوه‌هایی که سالم مانده‌اند دفع می‌شوند.برای تولید یک کیلو قهوه عاج سیاه به 33 کیلو قهوه خام نیاز است چون بسیاری از میوه‌های قهوه را فیل‌ها جویده یا در دستگاه گوارش هضم کرده‌اند و بسیاری از میوه‌ها تخمیر می‌شوند. علاوه بر این تمام میوه‌های سالم نیز پیدا نمی‌شوند چون مدفوع فیل‌ها در میان درختان و گیاهان گم می‌شود.بنابراین تولید این محصول که به گفته شرکت تولیدکننده نادرترین و گران‌ترین قهوه دنیاست به فعالیت فیل‌ها و البته زنان فیل‌بانان بستگی دارد.
بیشتر...

مردی که 18 شناسنامه داشت

مردی که 18 شناسنامه داشت

شهید سیدعلی اندرزگو در رمضان سال 1318 ش در تهران به دنیا آمد. سختی معیشت، او را از تحصیل بازداشت و به کار گمارد، ولی در همان حال به علوم دینی روی آورد و دروس فقه و اصول را طی کرد. شهید اندرزگو در نوجوانی با شهید نواب صفوی آشنا شد و در ستم‌ ‏ستیزی، از او الهام گرفت.
مردی که 18 شناسنامه داشت

وی نقش مهمی در وارد کردن اسلحه به ایران برای مبارزه مسلحانه با رژیم داشت و برای این منظور به کشورهای دیگری سفر می‏ کرد. ساواک پس از سال‏ها تعقیب و گریز، سرانجام با کنترل مکالمات تلفنی مناطق وسیعی از تهران، او را شناسایی نمود. وی در قیام 15 خرداد، به عرصه مبارزه با رژیم گام نهاد و مورد تعقیب مزدوران ساواک قرار گرفت. شهید اندرزگو پس از قیام 15 خرداد دستگیر شد و در زیر شکنجه‏‌های سخت، لب به سخن نگشود تا آزاد گردید. از آن زمان، وارد شاخه نظامی هیئت مؤتلفه اسلامی شد و در اولین اقدام، در اعدام انقلابی حسنعلی منصور، سرسپرده آمریکا و عامل تصویب کاپیتولاسیون و تبعید امام خمینی(ره) همکاری نمود. در آن ترور، شهید اندرزگو با این که بیشتر از 19 سال نداشت، اما نقش مهمی ایفا کرد. از آن پس، رژیم، به شدت در تعقیب او بود و شهید اندرزگو مجبور شد که دائماً جابجا شود. این انقلابی نستوه برای این که مورد شناسایی ساواک قرار نگیرد، با نام‏های مستعار و قیافه‌‏های متفاوت آشکار می‏‌شد. ساواک پس از سال‏ها تعقیب و گریز، سرانجام با کنترل مکالمات تلفنی مناطق وسیعی از تهران، او را شناسایی نمود و دریافت که در 19 ماه مبارک رمضان مهمان یکی از دوستان خواهد بود. محل، مورد محاصره قرار گرفت و شهید که راه فرار نمی‏دید، اسنادی را که در جیب داشت به دهان برد و خورد تا به دست ساواک نیافتند. دژخیمان رژیم پس از درگیری که با او پیدا کردند، او را مجروح ساختند. با این حال، از این می‌‏ترسیدند که اندرزگو، به خودش مواد منفجره بسته باشد. این شهید والامقام سرانجام، طی این درگیری در دوم شهریور 1357 با زبان روزه در 39 سالگی شربت شهادت نوشید و به آرزوی دیرینه‏ اش دست یافت. شهید اندرزگو قصد ترور شاه را داشت که شهادتش مانع انجام این نقشه گردید.
بیشتر...

دوچرخه‌ای‌که‌هرگزسرقت‌نمی‌شود!

دوچرخه‌ای‌که‌هرگزسرقت‌نمی‌شود!

 دو دانشجو از دانشگاه شیلی که دوچرخه‌شان دزدیده شده است، دوچرخه‌ای ساخته‌اند که هرگز نمی‌توان آن را سرقت کرد. پروژه آنان بسیار ساده است. قاب اصلی دوچرخه طراحی شده، قفل می‌شود. لولای صندلی جداشدنی آن منحصر بفرد بوده و دوچرخه‌سوار می‌تواند دوچرخه خود را هرکجا که بخواهد پارک کند و برود. با این پروژه دیگر نیازی به قفل‌های غول‌آسا نخواهد بود. اگر فردی بخواهد دوچرخه را بفروشد، باید قفل قاب را بشکند که در نتیجه، خود دوچرخه از بین می‌رود. سازندگان این دوچرخه اظهار کردند: سارقان فقط می‌توانند تایرها و زین را سرقت کنند که جایگزین کردن آنها کم هزینه‌تر از خرید خود دوچرخه است.
بیشتر...

بیمارستان عروسک‌ها

بیمارستان عروسک‌ها

بیمارستان عروسک‌ها

بیمارستان عروسک‌ها

بیمارستان عروسک‌ها

بیمارستان عروسک‌ها

یک کارگاه خانوادگی در شهر سیدنی استرالیا،با جمع آوری یا پذیرش عروسک‌های کهنه و از کارافتاده از مشتریان خود،اقدام به تعمیر و نوسازی آنها می‌کند.
بیشتر...



 


سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن