تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820776347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در شهرستان پیرانشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛ بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در شهرستان پیرانشهر خبرگزاری پانا: در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بهره برداری و کلنگ زنی چندین طرح و پروژه عمرانی در شهرستان پیرانشهر آغاز شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 09:47



به گزارش خبرگزاری پانا، امروز در دومین روز از هفته دولت با حضور "علیرضا رادفر" معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، پروژه گازرسانی به چهار روستای پسوه، سرین چاوه، هبلس و توبزآباد شهرستان پیرانشهر به بهره برداری رسید.
 
رادفر در آیین افتتاح این پروژه که در مسجد اصحاب کهف روستای پسوه ترتیب یافت، اظهار کرد: در هفته دولت امسال علیرغم توطئه های دشمنان و تحریم های اقتصادی، 372 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 709 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد که نشان از خدمت و تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید در خدمتگزاری به مردم شریف استان دارد.
 
وی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به بحث اشتغال جوانان در استان نیز افزود: درنظر داریم که کارگاههای صنعتی تولیدی نیمه فعال استان را برای ایجاد فرصتهای شغلی دوباره احیا کنیم و زمینه مناسب برای اشتغال جوانان فراهم نماییم.
 
رادفر همچنین به عملیات احداث سد سیلوه پیرانشهر اشاره کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این سد بیش از 120 میلیارد تومان هزینه شده و در سفر اخیر وزیر محترم نیرو 100 میلیارد تومان دیگر برای بهره برداری از این سد تخصیص داده شد تا در سال آتی به  بهره برداری برسد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: وحدت و دین مبین اسلام، شاه کلید انقلاب اسلامی ماست و دشمنان همیشه تلاش داشته اند که با مخدوش کردن وحدت مردم به انقلاب ما ضربه بزنند که در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم تمامی این دسیسه ها نقش برآب شده است.
 
صادقیان مدیر عامل شرکت گاز استان نیز دراین مراسم گفت: جهت بهره برداری  پروژه گازرسانی به 4 روستای پیرانشهر 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده که با بهره برداری از این پروژه  885 خانوار از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.
 
 


 
همچنین در ادامه سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شهرستان پیرانشهر، بهره برداری از طرح آسفالته نمودن 10 کیلومتر از خیابانهای این شهرستان آغاز شد.
 
فاتح شهردار پیرانشهر در این مراسم گفت: برای اجرای پروژه آسفالت خیابانها 36 هزار تن آسفالت و 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده است.
 
پروژه آبرسانی و احداث خط انتقال آب از روستای سوغانلو به پیرانشهر  به طول  5/18 کیلومتر از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور معاون استاندار، افتتاح شد.
 
اکبری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در این مراسم گفت: برای بهره برداری از این پروژه مخزن 1000 متر مکعبی و یک واحد ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 250 لیتر در ثانیه احداث و هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال صرف شده است که مشکل کمبود آب شرب شهر پیرانشهر را رفع می کند.
 
همچنین در سفر رادفر به پیرانشهر عملیات کلنگ زنی چندین طرح عمرانی شامل پروژه گاز رسانی حفرات خالی شهر پیرانشهر  و روستاهای گازدار تابعه، فرهنگسرای شهرداری، پروژه پل دانش خیابان ساحلی پیرانشهر و پروژه کابل کشی به محل مخابرات کمربندی جدید تا منطقه شین آباد این شهرستان آغاز شد.
 
صادقیان مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص طرح گازرسانی به حفرات خالی پیرانشهر گفت: این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد و برای اجرای آن 25 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
 
فاتح شهردار پیرانشهر نیز در مراسم کلنگ زنی فرهنگسرای شهرداری پیرانشهر گفت: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 4100 متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد و برای بهره برداری از آن 50 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
شهردار پیرانشهر همچنین در خصوص طرح احداث پل خیابان ساحلی گفت: این پل با سه دهنه هم سطح در خیابان ساحلی  با اعتبار 5 میلیارد ریال سال آینده به بهره برداری می رسد که اتمام آن موجب تسهیل در تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین و روان سازی ترافیک خواهد شد.
 
حاجی عباسی رئیس اداره مخابرات پیرانشهر هم در مراسم کلنگ زنی طرح کابل کشی به محل مخابرات جدید این شهرستان گفت: با بهره برداری از این پروژه امکان واگذاری 2700 شماره تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت به مردم میسر می شود و برای اجرای آن 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن