تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دو پروژه برقرسانی در شهرك صنعتی بیدك


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاح دو پروژه برقرسانی در شهرك صنعتی بیدك خبرگزاری پانا: همزمان با هفته دولت 2 پروژه برقرسانی در شهرك صنعتی بیدك با حضور مدیرتوسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع كوچك وشهركهای صنعتی ایران ، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی افتتاح شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 08:52



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران در این مراسم گفت : اقدامات اجرایی انجام شده در شهرك صنعتی بیدك  چشمگیر است. سیاوش وحدت ادامه داد : خراسان شمالی با قابلیتهای فراوان در زمینه صنعت و وجود شهركهای صنعتی با امكانات زیربنایی مناسب ، شرایط مساعدی برای سرمایه گذاری صنعتی را فراهم كرده است. مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی گفت : پروژه  روشنایی معابر شهرك صنعتی بیدك و برقرسانی به محدوده صنوف آلاینده شهری  با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال بهره برداری شد. محمدعلی یوسفی گفت : اجرای روشنایی ورودی خیابان صنعت در شهرك صنعتی بیدك به طول حدود 6 كیلومتر و اجرای شبكه توزیع فشار ضعیف به طول 500 متر برای محدونده صنوف آلاینده شهری در شهرك صنعتی بیدك با حضور مسئولین افتتاح شد. مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی در این مراسم گفت : شهرك صنعتی بیدك به عنوان دومین شهرك صنعتی بجنورد ، مركز استان خراسان شمالی در 170 هكتار دارای امكانات زیربنایی مناسب جهت استقرار واحدهای صنعتی است. وی ادامه داد: تعداد 91 قرارداد در این شهرك منعقد شده است كه 36 واحد صنعتی آن به بهره برداری رسیده و مابقی درحال طی مراحل ساخت و ساز می باشد. محمدعلی یوسفی افزود : تا كنون 38 پروژه عمرانی در این شهرك اجرا شده و بیش از 64 میلیارد ریال جهت فراهم نمودن زیرساختهای صنعتی برای این شهرك هزینه شده است. محمدعلی یوسفی گفت : شهرك صنعتی بیدك دارای آب ، برق ، گاز ، مخابرات ، فضای سبز، اینترنت پرسرعت است و تنها مركز فناوری و كسب و كار استان نیز در این شهرك واقع شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن