تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804277443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبدیل هلال احمر ایران به یکی از 5 جمعیت برتر دنیا 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > سایر حوزه ها
تبدیل هلال احمر ایران به یکی از 5 جمعیت برتر دنیا 
مشاور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس سند چشم انداز تدوین شده، سعی داریم هلال احمر تا سال ۹۶ به یکی از ۵ جمعیت برتر و اثرگذار جهان تبدیل شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، میترا آفتاب آذری با بیان اینکه هم اکنون در دوران بازآفرینی جمعیت هلال احمر قرار داریم اظهار داشت: بر اساس آمارهای سازمان جهانی اقتصاد، کمبود نقدینگی، بیکاری، فروپاشی دولتها، بی ثباتی نظامهای سیاسی، بحران آب، تغییرات آب و هوا و سرقت اطلاعات، بحرانهای سال ۲۰۱۴ میلادی هستند و باید دید جمعیت هلال احمر برای مقابله با این بحرانها چه مقدار آماده است. مشاور رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سرعت تغییرات سازمان برای حفظ بقا باید هماهنگ با سرعت احتیاجات جامعه باشد افزود: بر این اساس اگر می خواهیم سرپا باشیم ناچار هستیم خود را با اینها وفق دهیم و این امر میسر نمی شود جز اینکه به صورت بنیادی یک سری تغییر نگرشها را در کل هلال احمر انجام دهیم. وی ادامه داد: منظور از تغییرات، تغییرات کوچک نیست بلکه نگرشها، ساختار، فرایند و فناوری تحت پوشش این تغییر قرار می گیرد و به همین دلیل این دوران، دوران بازآفرینی نامگذاری شده است. آذری به سیر زمانی طرح تحول در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: سیاست های رسمی جمعیت هلال احمر، ۵ و ۶ آذر ماه سال گذشته توسط دکتر فرهادی در همایش سراسری مدیران عامل استانها اعلام و ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه جلسات بسیار فشرده تخصصی در این ارتباط برگزار شد. مشاور رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه کارگروه ها و برگزاری کارگاههای طرح تحول از یکم دی ماه سال گذشته در جمعیت آغاز شد افزود: هشتم دی ماه اولین نشست تخصصی برگزار و ۱۶ دی وضع موجود گردآوری شد. وی یادآور شد: ۱۷ دی ماه نیز کارگاه آموزشی را برگزار کردیم تا تبیین وضع موجود را به صورت یکپارچه داشته باشیم. مشاور رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کلیات سند تحول راهبردی، ۱۶ فرودین ۹۳ به استماع معاونین ستادی جمعیت هلال احمر رسید اضافه کرد: ارزش ها، مسئولیت ها و چشم انداز جمعیت در این سند مشخص شد و طبق این سند چشم انداز جمعیت هلال احمر تا سال ۹۶ تبدیل شدن به ۵ جمعیت برتر و و اثر گذار در جهان است. آذری به کسب گواهی نامه استاندادر بین المللی از یک موسسه معتبر در آلمان اشاره کرد و افزود: برنامه های جمعیت هلال احمر اردیبهشت ماه سال آینده مجددا از سوی این موسسه بین المللی ارزیابی خواهد شد. وی با اشاره به میزبانی جمعیت هلال احمر از سه نفر از مسئولان ارشد فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در تاریخ ۲۰ و ۲۲ خرداد ماه امسال گفت: این مسئولان، پنجم تیر ماه طی مکاتبه ای که داشتند رسما اعلام کردند مدل تحولی هلال احمر برگرفته از مدل های نوین جهانی است چنانچه در اولویت اصلی هلال احمر ایران باشد آنها نیز متعهد می شوند در منطقه منا و حتی ژنو این مدل را جزء مدل های اصلی خود قرار دهند. مشاور رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دکتر فرهادی دهم تیر ماه با ایجاد شبکه ملی آینده نگاری موافقت کرد، گفت: بر این اساس مرکز دیده بانی به عنوان ساختار شبکه ملی آینده نگاری راه اندازی و ۳۱ تیر ماه ۱۸ برنامه توسط رئیس جمعیت به مدیران عامل استانها ابلاغ شد. آذری به تدوین نظام مدیریت سوانح و بحرانها اشاره کرد و گفت: کارهای مقدماتی با محوریت سازمان امداد و نجات در این خصوص آغاز و تا کنون نیز در این زمینه دو جلسه فشرده برگزار شده است. وی در خصوص نظام جامع سلامت نیز گفت: این نظام نیز با محوریت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در حال انجام است و ضمن تشکیل کارگروه، با همکاری چند تن از اساتید مجرب به دنبال استخراج مدلهای خاص این کار هستیم.


۱۳۹۳/۶/۳ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن