تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک هزار و 236 بيمار خاص وصعب العلاج نيازمند کمک خيرين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۳:۳ق.ظ)
يک هزار و 236 بيمار خاص وصعب العلاج نيازمند کمک خيرين قائم مقام کميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي گفت: يک هزار و236 نفر از مددجويان کميته امداد استان به بيماري خاص و صعب العلاج دچار هستند که نيازمند کمک خيرين در اين زمينه هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، «محمد علي اکبرياني» با بيان اين که 69 بيمار خاص و يک هزار و167 بيمار صعب العلاج تحت پوشش اين نهاد هستند، گفت: اين نهاد 95 درصد از هزينه هاي درمان بيماران صعب العلاج و صد درصد هزينه هاي درمان بيماران خاص را پرداخت مي کند، اما؛ با وجود اين هزينه ها جوابگوي نياز خانواده هاي بيمار نمي باشد و در اين بخش ياري خيرين را مي طلبيم.
اين مقام مسوول با بيان اينکه سالانه بيش از 13 ميليارد ريال اعتبار در اين بخش هزينه مي شود، ياد آور شد: هم اکنون يک هزار و700 خانوار به دليل بيماري سرپرست تحت حمايت اين نهاد قرار دارند که در طول سال از خدمات مختلف کميته امداد، از جمله خدمات درماني اين نهاد بهره مند هستند.
اکبرياني از نيکوکاران ومردم نيک انديش استان خواست؛ تا با اهداي کمک هاي نقدي و غير نقدي به تسريع درمان اين بيماران کمک کنند.
وي همچنين با اشاره به اجراي طرح شفا براي کمک به بيماران تحت حمايت اين نهاد گفت: کميته امداد امام (ره) با اجراي طرح شفا بيماران نيازمند را شناسايي و با تکيه بر کمک حاميان ارجمند، حرکت اين عزيزان نيازمند را در مسير درمان تسهيل و کمک‎هاي مردمي را در طي سال ساماندهي مي‎کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن