تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تست موشک صیاد۳ در آینده نزدیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار دهقان؛
تست موشک صیاد۳ در آینده نزدیک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران به هرگونه تجاوز از هر نیروی بیگانه‌ای پاسخ کوبنده خواهد داد و هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزها ندارد.
به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با موضوع بررسی توانمندی های صنعت دفاعی از شبکه دو سیما آغاز شد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در خاک ایران توسط نیروی هوافضای سپاه، گفت: آنچه مسلم است هم صهیونیست‌ها و هم آمریکایی‌ها علاقه‌مندند تا در هر زمان که می‌خواهند برای شنود و تصویربرداری وارد هوا و فضای کشورمان شوند.
 
وی اضافه کرد: این پهپاد هم در این راستا به آسمان ایران آمده بود ولی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است به هرگونه تجاوز از هر نیروی بیگانه‌ای پاسخ کوبنده خواهد داد و هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزها ندارد.
 
دهقان در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر درخواست بازدید از پارچین توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: آنها قبلاً به این مرکز آمده‌اند و هر نقطه‌ای از آن را که خواسته‌آند بازدید کرده‌اند و این موضوع دیگر تمام شده است و بازدید مجدد از پارچین موضوعیتی ندارد.


 
ادامه دارد...






تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن