تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802349101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست صنعا در عقب ‌‌راندن حوثی‌ها و انقلابیون |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شکست صنعا در عقب ‌‌راندن حوثی‌ها و انقلابیون
کمیته مذاکراتی صنعا که برای اعمال فشار بر حوثی‌ها برای عقب‌نشینی از مطالبات‌شان و حمایت از انقلابیون با رهبر این گروه وارد گفت‌وگو شده بود، امروز دست خالی به پایتخت باز‌می‌گردد. مقاومت حوثی‌ها در قبال اعمال فشارهای صنعا برای عقب‌نشینی از مواضعشان و بازگشت بی‌نتیجه تیم به اصطلاح مذاکراتی به صنعا از جدیدترین تحولات میدانی یمن است.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲ - 24 August 2014


کمیته مذاکراتی صنعا که برای اعمال فشار بر حوثی‌ها برای عقب‌نشینی از مطالبات‌شان و حمایت از انقلابیون با رهبر این گروه وارد گفت‌وگو شده بود، امروز دست خالی به پایتخت باز‌می‌گردد. مقاومت حوثی‌ها در قبال اعمال فشارهای صنعا برای عقب‌نشینی از مواضعشان و بازگشت بی‌نتیجه تیم به اصطلاح مذاکراتی به صنعا از جدیدترین تحولات میدانی یمن است.

به گزارش «تابناک»؛ دومین مرحله از اعتراضات گسترده مردمی در یمن علیه دولت از دیروز آغاز شد. دیروز تظاهرکنندگان در مناطق مختلف یمن به ویژه صنعا (پایتخت) و استان صعده در تظاهرات مداخله خارجی، فساد و سیاست های اقتصادی رژیم را که باعث افزایش بهای سوخت شده، محکوم کرده و وحدت ملی را مورد تاکید قرار دادند.

حوثی‌ها کرسی وزارتی نمی‌خواهند مطالبات انقلابیون محقق شد

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که اخبار منتشر شده مبنی بر سهم‌خواهی حوثی‌ها از دولت و تاکیدشان بر گرفتن چند کرسی وزارتی صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

این در حالی است که برخی رسانه‌های وابسته به صنعا ادعا کرده بودند که حوثی‌ها در روند مذاکرات با کمیته مذاکره‌کننده اعزامی ریاست‌جمهوری خواستار مشارکت در دولت آینده و گرفتن چند کرسی وزارتی بوده‌اند.

عبدالسلام گفت: نا تاکید می‌کنیم که در دولت آینده شرکت نخواهیم کرد و مطالبات ما نیز آشکار است. اصلاح وضعیت موجود،  انتقال به مراحل مشارکت سیاسی به گونه‌ای که طرف‌های ذی‌نفوذ حقوق اقتصادی و سیاسی ملت را نادیده نگیرند و مطالبات ما همچنان مطالبات ملت عزیز یمن است.

صنعا ادعا کرد: امروز توافقنامه نهایی امضا می‌شود

یک مقام آگاه در کمیته مذاکره کننده «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور یمن اعلام کرد که امضای توافقنامه میان صنعا و حوثی‌ها به امروز موکول شده است و مهمترین نقاط مورد توافق که امروز به صورت نهایی امضا خواهد شد عبارت است از:

1-  تشکیل دولت وحدت ملی که نماینده تمام طرف‌های شرکت‌کننده در گفت‌وگوهای ملی باشد

2- تشکیل یک کمیته از کارشناسان اقتصادی برای بررسی پیامدهای افزابش قیمت مشتقات نفتی

3-  توقف اعتراضهای مردمی در صنعا

4-  اجرای بندهای توافق گفت‌وگوهای ملی

تظاهرات مخالفان انقلابیون یمن در پایتخت

به گزارش رسانه‌های وابسته به دولت یمنی، پس از چند روز تظاهرات مسالمت‌آمیزحوثی‌ها و انقلابیون یمن در صنعا،  مزدوران و طرفداران دولت ناکارآمد، امروز در پایتخت تظاهرات خواهند کرد.

در شبکه‌های اجتماعی زمان آغاز تظاهرات امروز ساعت 16 عصر اعلام شده است و قرار است از خیابان شهید «الزبیری» شروع شود.

بازگشت بی‌نتیجه تیم مذاکراتی «عبدربه منصور هادی»به صنعا

پایگاه خبری «المصدر»، منابع آگاه اعلام کردند که کمیته ریاست‌جمهوری یمن که مامور گفت‌وگو با رهبر حوثی‌ها به منظور عقب‌نشینی آنها از مطالباتشان است امروز یکشنبه به صنعا بازخواهد گشت.

بر اساس این گزارش این کمیته دست خالی به صنعا باز می‌گردد تا نتایج مذاکراتش با حوثی‌ها را به «عبدربه منصور هادی» ارائه کند.

هادی از چهارشنبه گذشته یک کمیته متشکل از 10 نفر را برای مذاکره با «عبدالملک الحوثی» تشکیل داد تا حوثی‌ها را مجبور کند که از مطالبات خود و حمایت انقلابیون در صنعا دست بردارند. اما حوثی‌ها که تا جمعه به صنعا فرصت تغییر دولت و پاسخگویی به مطالبات انقلابیون را داده بودند، از ظهر جمعه مرحله دوم اعتراضات مسالمت‌آمیز خود را آغاز کردند.

تظاهرات هزاران یمنی مخالف دولت در صنعا

همچنین مردم یمن عصر امروز، یکشنبه نیز تظاهرات «گسترده‌ای» را در میدان الاعتصام شهر صنعا علیه دولت این کشور برگزار کردند. این تظاهرات در حالی صورت گرفت که نیروهای ضد شورش در اطراف وزارت کشور مستقر بوده اند و به دلیل گستردگی اعتراضات این وزارتخانه را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دادند.

این تظاهرات که در آن هزاران نفر از مردم یمن با گرایشات مختلف شرکت داشتند از غرب بوستان «الثوره» و از خیابان «التلفزیون» آغاز و به پل «الشاریف» و خیابان «الجراف» منتهی شد.

معترضان یمنی در تظاهرات مسالمت آمیز خود با سر دادن شعارهای ضد دولتی، دولت این کشور را فاسد خواندند و خواستار سرنگونی آن شدند. تظاهرکنندگان یمنی در شعارهای خود همچنین بر ادامه اعتراضات مسالمت آمیز تا تحقق همه خواسته‌های خود تاکید کردند.

مردم یمن از دوشنبه هفته گذشته در اعتراض به شرایط بد اقتصادی و اجتماعی کشور تظاهرات خود را آغاز کرده‌اند و خواستار سرنگونی دولت یمن هستند. این تظاهرات در حالی برگزار شد که مذاکرات هیات دولت یمن و مخالفان برای حل بحران کشورامروز شکست خورد.

یکشنبه

18:05- هزاران یمنی در صنعا تحصن کردند/ به گزارش المنار، پس از شکست مذاکرات میان دولت یمن و حوثی‌ها، هزاران نفر از مخالفان دولت ساعتی پیش در شهر صنعا تحصن کردند

17:29- معاون وزیر اطلاع رسانی یمن: باب گفتگو با حوثی‌ها همچنان باز است/ الحمیری به خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گفت دولت در تعامل با اوضاع کشور، نرمش به خرج می دهد تا از ایجاد شدن تنش بیشتر جلوگیری کند

14:21-رئیس‌جمهور یمن طی ساعات آینده درباره تحولات اخیر بیانیه صادر می‌کند / به گزارش پایگاه یمن الان، پس از شکست مذاکرات با حوثی‌ها، "عبدربه منصور هادی" در این بیانیه آخرین مواضع خود را درباره اعتراضات مردمی در یمن اعلام خواهد کرد

11:13-مذاکرات بین حوثی‌ها و هیات دولت یمن شکست خورد / به گزارش خبرگزاری فرانسه، مذاکرات بین هیات دولت یمن و هیات حوثی‌ها برای حل بحران این کشور کاملا شکست خورد

09:45-نظامیان یمنی در برابر هواداران حوثی در صنعاء صف‌آرایی کردند/ به گزارش پایگاه "یمن الان"، خودروهای زرهی ارتش یمن پس از حضور هزاران نفر از هواداران حوثی در اطراف وزارتخانه‌های برق، کشور و ارتباطات در برابر آنها صف‎آرایی کردند

09:20-هیات دولتی یمن در پی عدم توافق با حوثی‌ها به صنعاء بازگشت / به گزارش پایگاه "یمن الان"، هیات دولتی یمن قرار بود امروز توافق نهایی با حوثی‌ها را به امضا برساند/ "عبدربه منصور هادی" رئیس‌جمهور این کشور امروز از نتیجه مذاکرات با حوثی‌ها مطلع می‌شود

08:49-حوثی‌ها مذاکره با دولت یمن درباره پست‌های وزارتی را تکذیب کردند / به گزارش پایگاه انصارالله، "محمد عبدالسلام"، سخنگوی دفتر اطلاع رسانی حوثی‌ها اعلام کرد: ما خواستار تحقق مطالبات مردمی و اصلاح وضعیت فعلی هستیم/ در روند اصلاحات باید حقوق اقتصادی و سیاسی مردم تضمین شود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن