تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816184289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرایش های سیاسی سم مهلکی برای فضای کار با کودک و نوجوان است/اخلاق مداری شعار عملی مدیران کانونها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان : گرایش های سیاسی سم مهلکی برای فضای کار با کودک و نوجوان است/اخلاق مداری شعار عملی مدیران کانونها خبرگزاری پانا:مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:اخلاق مداری یکی از اصلی ترین ویزگی های مدیریتی است که همواره مورد تاکید است و مدیر کانون هم بابد شعار عملی اش اخلاق مداری باشد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور ساعت 13:52



به گزارش خبرگزاری پاناعلیرضا حاجیان زاده صبح امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت و تبریک هفته دولت اظهار داشت:اخلاق مداری یکی از اصلی ترین ویزگی های مدیریتی است که همواره مورد تاکید است و مدیر کانون هم بابد شعار عملی اش اخلاق مداری باشد.
وی افزود:مدیریت در کانون برخلاف مدیریت سایر دستگاه ها بایستی از نوع مدیریت برقلب ها باشد و برای تحقق این امر مدیران کانون باید خوش برخورد بوده و اخلاق نیکو داشته باشند.
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه کارشناس محور بودن را از دیگر ویژگی های مدیرکانون ها برشمرد و تصریح کرد:مدیر ضمن قاطعیت در تصمیم گیری باید کارشناس محور بوده و عقلانیت داشته باشد چرا که هیچ مدیری نمیتواند ادعا کند همه مسایل را می داند و اگر عقل ها کنار هم قرار گیرند مسلما نتیجه بهتری کسب خواهد شد.
حاجیان زاده اذعان داشت:بعد از مشورت در امور مدیر باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد و با درایت تصمیم قاطع و درست و بدون تزلزل و تردید بگیرد.
وی جمع گرایی مدیران کانونها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:موفقیت کانون مرهون کار گروهی است و مدیر بایستی از فضای خشک اداری پرهیز کند تا فضای بانشاط و امید وارکننده ای را در کانون ها شاهد باشیم که در نتیجه این امر کانون ها به صورت خود جوش از درون می جوشند و متبلور خواهند شد.
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه گفت:مدیران در کانونها بایستی اطلاعات عمومی نسبت امور فرهنگی هنری و سایر بخش های مرتبط داشته باشند برای این که ما باید نیاز وعلایق کودکان و نوجوانان را بشناسیم و لازمه این امر داشتن اطلاعات عمومی مدیر نسبت به مسایل کاری خود است.
حاجیان زاده داشتن تعامل با سایر دستگاههای فرهنگی و اجرایی را تاکید کرد و تصریح کرد:گاهی مدیر کانون ها با توجه به آنچه در درون کانون روی می دهد ارضا می شوند ونیازی برای ارتباط با سایر دستگاه ها را نمی بیننند ولی کانون ها علاوه بر جلب نیازهای مادی و معنوی سایر دستگاه ها خصوصا دستگاه های فرهنگی لازم است در تعامل با بیرون ظرفیت ها و پتانسیل های کانون را بشناسانند.
وی داشتن صحت و سلامت در امور اقتصادی مسایل سیاسی و ارتباطات را از دیگر ویژگی های مدیر کانونها برشمرد و اظهار داشت: مدیران بایستی از گرایش سیاسی جنجال آفرین که سم مهلکی برای فضای کار با کودک و نوجوان است بپرهیزند و البته در کناراین مسئله ترویج ارزش های دینی و انقلاب اسلامی مورد تاکید در فعالیت های کانون است.
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه افزود: مدیران باید با بدنه کانون روابط صادقانه و شفافی داشته باشند و همین ارتباط است که باعث ایجاد فضای آرام در محیط کانون ها می شود و محیط آرام خلاقیت و پویایی را به ارمغان می آورد.
حاجیان زاده وفاداری و داشتن تعلقات سازمانی مدیران را مورد تاکید قرار دادو گفت:مدیران کانون علاوه بر داشتن نگاه عمومی سایر مدیران که همان خدمت به انقلاب است باید فاداری و تعلقات سازمانی نیز داشته باشند و به مخاطبان عشق بورزند.
وی خاطرنشان کرد: تقویت انگیزه های درونی درمدیران سبب توانمندی و کارایی سیستم می شود.
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: اگر مدیری این ویژگی ها را داشته باشد آن وقت است که در راستای تحقق شعار سال که مدیریت جهادی است پیش خواهد رفت و از مدیرت جهادی است که عزم ملی به و جود می آید.
گفتنی است در این مراسمحجت‌الاسلام جواد لطف‌الله‌پور هشترودی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی منصوب و از خدمات علی بینشدر طول مدت تصدی سرپرستی کانون تقدیر شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن