تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بذرپاش:تریبون رسانه ملی یک‌طرفه دست دولت است/چرا می‌گویند دولت رسانه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بذرپاش:تریبون رسانه ملی یک‌طرفه دست دولت است/چرا می‌گویند دولت رسانه ندارد

بذرپاش:تریبون رسانه ملی یک‌طرفه دست دولت است/چرا می‌گویند دولت رسانه ندارد
دولت در کنار 30 – 40 روزنامه حامی و ده‌ها سایت و خبرگزاری، برخی از شبکه‌های ماهوار‌ه‌ای که از سیاست‌های دولت دفاع جانانه می‌کنند در صدا و سیما هم به صورت مداوم در حال برقراری ارتباط با جامعه است با مظلوم‌نمایی‌های غیرقابل‌باور می‌گوید دولت رسانه ندارد.
به گزارش نامه نیوز، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: 2 ویژگی که این روزها باید بیشتر از دولت مطالبه کرد، پر کاری و حلم و بردباری بیشتر در برابر مشکلات و منتقدان است.

وی افزود: کشورداری امری آسان نبوده و مشکلات کشور نیز کم نیست، باید ظرف‌ها را بزرگتر و سعه‌صدر را بیشتر کرد. با کم‌صبری و کم‌طاقتی به سرمنزل نخواهد رسید.

بذرپاش با تاکید بر اینکه با مردم باید صادقانه سخن گفت، تصریح کرد: حرف تبلیغاتی ما باید با عملمان یکی باشد چرا که این مردم صادقانه سخن گفتن را می‌پسندند، در تریبون‌ها صحبت از تمکین به رأی مردم و قانون می‌کنیم و در عمل اقدامات و کارهایی خلاف آنچه بر زبان آورده شده انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: من از همکاران در مجلس تقاضامندم دقت خود را بیشتر کنید، عده‌ای سعی دارند اختلافات را به داخل مجلس بیاورند و مجلس را به عناوین مختلف متهم کنند؛ مجلس عصاره نظرات مختلف کشور است و این نمایندگان هم با نظر مردم انتخاب شده‌اند، همانگونه که رئیس‌جمهور از مردم رأی می‌گیرد، نمایندگان هم از مردم رأی گرفته‌اند و امیدوارم که با مجلس آرام و متین سخن بگویند، چرا که مجلس ضعیف انتهایش دیکتاتوری است.

نماینده تهران در مجلس متذکر شد: دولت در کنار 30 – 40 روزنامه حامی و ده‌ها سایت و خبرگزاری، برخی از شبکه‌های ماهوار‌ه‌ای که از سیاست‌های دولت دفاع جانانه می‌کنند در صدا و سیما هم به صورت مداوم در حال برقراری ارتباط با جامعه است و آن وقت با مظلوم‌نمایی‌های غیرقابل‌باور می‌گویند دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند، تذکر ما به صدا و سیماست که چرا فرصتی برای حضور منتقدان در برنامه‌ها داده نمی‌شود و فقط تریبون یک‌طرفه دست دولت است.

به گزارش فارس، این عضو هیات رئیسه مجلس بر همین اساس تاکید کرد: هر شب چند وزیر در برنامه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف حضور پیدا می‌کنند، این خوب است ولی کافی نیست، این پیکره زمانی زیبا می‌شود که منتقدان هم نظر دهند و میدان یک‌طرفه نباشد که پیروزی در میدان یک‌طرفه پیروزی نیست.




1393/6/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن