تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798995580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیضاح اخیر رنگ و بوی سیاسی نداشت/ تعامل دولت با مجلس به لجبازی تبدیل نشود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بزرگواری در نطق میان‌دستور:
استیضاح اخیر رنگ و بوی سیاسی نداشت/ تعامل دولت با مجلس به لجبازی تبدیل نشود
نماینده مردم بهمئی با اشاره به استیضاح "فرجی‌دانا" گفت: استیضاح اخیر که هیچ رنگ و بوی سیاسی نداشت و هیچ گروه و جریان سیاسی خاص نتوانست به آن خط دهی کند از جمله وظایف قانونی، اصولی و انقلابی ما بود که به آن عمل کردیم و هیچ توجهی به خط دهی سلطه رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های زنجیره‌ای معاند نداشتیم.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدعلی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در نشست علنی امروز یکشنبه (2 شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، گفت: هفته دولت را به همه دولت مردان صدیق جمهوری اسلامی ایران از اولین دولت تا دولت فعلی تبریک می‌گویم و برای شادی روح شهیدان رجایی و باهنر صلوات می‌فرستیم.
 
وی ادامه داد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با اتکا به ارزش‌ها که در راس همه ارزش‌ها کلمه توحید است و با تعبد و تبعیت از مرجعیت دینی و ولایت مطلقه فقیه در عصر غیبت، انقلابی را با این عظمت به وجود آورده و تا پای جان خود و فرزندانشان از ارزش‌های این انقلاب دفاع کرده و می‌کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با مقاومت خود تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب ارزشی را خنثی نمودند که اوج سرکوبی فتنه‌ها و فتنه‌گرها در 9 دی سال 88 بود که توده‌های مردمی به صورت کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی برای دفاع از عاشورا و امام حسین (ع) و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به صورت دریای خروشان به میدان آمدند و خس و خاشاک‌های فتنه را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.
 
بزرگواری افزود: ما حق داریم که هر جا پای ارزش‌ها در میان باشد به وظیفه انقلابی و اصولی خود عمل کنیم و با آموزه‌هایی که قرآن به ما یاد داده است از ملامت‌کنندگان بی‌بصیرت نهراسیم و پاسخگوی دغدغه‌های رهبری عزیز و ملت ایران باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به استیضاح "فرجی‌دانا" اظهار داشت: استیضاح اخیر که هیچ رنگ و بوی سیاسی نداشت و هیچ گروه و جریان سیاسی خاص نتوانست به آن خط دهی کند از جمله وظایف قانونی، اصولی و انقلابی ما بود که به آن عمل کردیم و هیچ توجهی به خط دهی سلطه رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های زنجیره‌ای معاند و افراد سبک مغز در استان‌ها نخواهیم داشت.
 
نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی ادامه داد: به وزارتخانه‌های ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش تذکر دلسوزانه‌ای می‌دهیم که حواس خود را جمع کنید و بیش از این تعامل بین دولت و مجلس را بر هم نزنید و همچنین به ریاست جمهور تذکر می‌دهم که آیا سرپرست قرار دادن فردی از مجلس که رای اعتماد نگرفته است و شخصا در استعفای خود اعلام کرده که به خاطر کسالت و ناراحتی قلبی نمی‌توانم میراث فرهنگی و گردشگری را اداره کنم؛ شایسته است که در راس وزارتخانه‌ای با عظمت و حساس مانند وزارت علوم قرار گیرد، آیا در میان 60 هزار هیات علمی و فرهیخته و دانشمندان دانشگاه‌های کشور کسی نبود که به این سمت گماشته شود و یا تعامل با مجلس به لجبازی تبدیل شده است که امیدوارم این گونه نباشد.
 
وی در ادامه به وزارت نفت درخصوص استخدام 4 هزار نفر در این وزارتخانه تذکر دا و گفت: به وزیر نفت تذکر می‌دهم که وقتی 55 هزار نفر پس از آگهی وزارت نفت در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کرده و در این میان 4 هزار نفر پذیرفته شدند، پس از مصاحبه و تشکیل پرونده چرا باید پس از 18 ماه همچنان سرگردان باشند.
 
بزرگواری همچنین اظهار داشت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که پس از کش و قوس‌های فراون که در خصوص حق آبه شهرهای دهدشت و چران از سد کوثر به وجود آمد و ماده 215 آن حل شده است لازم است مقدمات ردیف بودجه قرار گرفتن آن در بودجه سال 94 فراهم شده و پروژه آن اجرایی شود.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: به وزارت نیرو درباره بحران آب در شهرستان های بهمئی و راه اندازی پروژه آبرسانی در سد کوثر به شهر لیکک در سال 91 کلنگ زنی شده و باید تا سال 94 به بهره برداری برسد اما تاکنون فقط 25 درصد آن پیشرفت داشته که باید در این زمینه اقدامات لازم اتخاذ شود همچنین از صدا و سیما نیز تشکر می‌کنم که در کنار روشنگری مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان ایران به تنهایی در کنار سلطه رسانه‌ای صهیونیست جهانی ایستادند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن