تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798476977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:سخنان اخیر رییس جمهور در استیضاح وزیر علوم تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:سخنان اخیر رییس جمهور در استیضاح وزیر علوم تاثیرگذار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:سخنان اخیر رییس جمهور در استیضاح وزیر علوم تاثیرگذار است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما گفت: سخنان اخیر رییس جمهور درباره منتقدان در موضع نمایندگان برای استیضاح وزیر علوم موثر است.
به گزارش نامه نیوز، سید رمضان شجاعی کیاسری شامگاه پنجشنبه در دانشگاه علمی کاربردی گرگان و در جمع اصحاب رسانه گلستان در مورد مصوبات اخیر کمسیون فرهنگی مجلس گفت: مصوبه قانون جمعیت هفته آینده و مصوبه ساماندهی قانون صداوسیما در هفته های بعد در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار می گیرند.

شجاعی کیاسری افزود: طبق قانون، کمیسیون های تخصصی می توانند 2 برابر نیاز ناظر معرفی کنند و بر این اساس بنده به همراه آقای بیژن نوباوه از سوی مجلس، آقایان ابراهیم رئیسی و محمدجواد لاریجانی از سوی قوه قضائیه و آقایان رحمانی فضلی و حسام الدین آشنا از سوی دولت در شورای نظارت بر صداوسیما حضور دارند.

وی با اعلام اینکه مدت عضویت در این شورا 2 ساله است اظهار کرد: باتوجه به اینکه 2 سال عضویت ما به پایان رسیده، 5 نفر از طرف مجلس که من یکی از آن‌ها هستم، برای عضویت نامزد شده ایم که از این تعداد 2 نفر مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در مورد اعلام وصول شدن استیضاح وزیر علوم خاطرنشان کرد: به نظر من مشکل جاری کشور، وزیر علوم نیست و مشکلات جدی‌تری داریم.

شجاعی کیاسری افزود: وزرای اقتصادی دولت مانند صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به وزیر علوم دارند و به طور کلی از عملکرد وزرای اقتصادی راضی نیستم و آن ها را در اولویت بالاتری برای استیضاح می دانم.

وی با اعلام اینکه در استیضاح وزیر علوم نگاه سیاسی حاکم است خاطرنشان کرد: به طور کلی فضای مجلس برای وزیران مساعد نیست. البته خود فرجی دانا هم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از محکوم شدن سخنان اخیر رییس جمهور توسط 210 نماینده مجلس خبر داد و افزود: من فکر می‌کنم سخنان اخیر رییس جمهور درباره منتقدان که با القاب ناپسندی همراه بود می‌تواند در استیضاح شدن وزیر علوم موثر باشد و احتمال استیضاح شدن فرجی دانا را افزایش داد.

نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما در مورد تامین بودجه صداوسیما گفت: تا سال 86 سازمان صداوسیما مکلف بود یک سوم از بودجه را خودش تامین کند اما از آن سال به بعد این سازمان مجبور است دو سوم اعتبارات را تامین کند و بقیه بودجه را دولت بدهد.

رمضان شجاعی کیاسری افزود: در حال حاضر مبلغ 600 میلیارد تومان را دولت و یک هزار و دویست میلیارد تومان را خود سازمان تامین می‌کند و این تامین اعتبار از طریق آگهی های تبیغاتی و آنتن فروشی است و چاره ای جز این ندارد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است و اگر مردم به آن اعتماد نداشته باشند به سراغ شبکه های ماهواره‌ای می‌روند و می‌توان صداوسیما را با دستگاه آموزش و پرورش مقایسه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از پیشنهادهایم به صداوسیما درباره واگذاری شبکه‌ها به دستگاه های مربوطه بوده است. مثلاً شبکه چهار به وزارت علوم، شبکه قرآن به سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه سه به وزارت ورزش و... واگذار شوند.

به گزارش مهر، شجاعی کیاسری در پایان گفت: قانون جامع رسانه در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست تدوین است و در بخش رسانه های مجازی و الکترونیکی هنوز قانونی مصوب نشده و فعلاً پیش نویس آن آماده است.


1393/5/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن