تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806555087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز توفیق مسؤولان حرکت در مسیر ارزش ها و خدمت صادقانه به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:
رمز توفیق مسؤولان حرکت در مسیر ارزش ها و خدمت صادقانه به مردم است خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان، رمز توفیق مسؤولان را حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و خدمت صادقانه به عموم مردم دانست و گفت: دولتمردان بدانند که اگر انتقاد دلسوزانه نسبت به عملکرد آن ها مطرح می شود، این مسأله بهترین هدیه برای آنها است.



حجت الاسلام والمسلمین علی رضا اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: امروز مسایل فرهنگی و مقابله با ناهنجاری ها یکی از اصلی ترین دغدغه های مراجع عظام تقلید و به ویژه رهبر معظم انقلاب است که در همین رابطه مسؤولان و دولتمردان و به طور کلی عموم مردم رسالت مهمی بر دوش دارند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین رمز توفیق مسؤولان را حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و خدمت صادقانه به عموم مردم دانست و افزود: دولتمردان بدانند که اگر انتقاد دلسوزانه نسبت به عملکرد آن ها مطرح می شود، این مسأله بهترین هدیه برای آن ها است تا انشاالله نقاط ضعف را در کار خود برطرف کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان خاطرنشان کرد: بی شک اگر به نقدهای دلسوزانه و کارشناسانه توجه شود و نقاط ضعف برطرف گردد، شاهد خدمات و برکات فراوانی در کشور خواهیم بود.
 
وی با بیان این که مسؤولان و دولتمردان، میراث دار بزرگانی چون شهید رجایی و باهنر هستند، بیان داشت: این شهیدان والامقام کسانی بودند که حقیقتاً در مسیر کسب رضای الهی و امام امت و مردم حرکت کرده و همه تعهد، توان، تخصص خود را در مسیر اهداف اسلام و انقلاب بکار گرفتند و سرانجام جان خود را هم در این مسیر فدا کردند.
 
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند برای مردم برنامه‌ریزی کنند باید خصوصیات و ویژگی‌های خاصی داشته باشند؛ چراکه این جامعه، جامعه اسلامی است و یک مدیر اسلامی باید نخستین ویژگی اش ایمان باشد یعنی هم به خدا و هم به کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد.
 
این مقام مسؤول با بیان این که در نظام اسلامی ما مدیری موفق است که اهل مجاهدت،‌ خستگی‌ناپذیر، دارای همت بلند باشد و تنگ‌نظر نباشد، گفت: این مدیر خدمت را به‌عنوان سرمایه الهی برای خود می‌بیند و باید همت بلندی نیز در مبارزه با فقر داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامیان گفت: امروزه آنچه مورد مراوده مردم  است بحث تبعیض و رانت‌خواری است که باید جامعه به شکلی مدیریت شود که حتی شائبه آن هم برای مردم وجود نداشته باشد.
 
وی با تأکید بر این که مدیریت امروز کشور باید برای رساندن مردم به رفاه نسبی و امنیت تلاش کند، گفت: خدمت به محرومان و رفع نیاز مستمندان باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد البته وضعیت کنونی ما با توجه به تهدیدات نرم و سختی که صورت می‌گیرد و فشار سیاسی داخل و خارج از کشور بر دولت فعلی و مردم وارد می‌شود، وضعیت خاصی است.
 
این نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:‌ امروز تنها راه برون‌رفت از این وضعیت بحث یکدلی و همدلی است و باید به این موضوع توجه داشته باشیم و با یکدلی و هوشیاری کامل در برابر دسیسه‌هایی که خارج از مرزها برای کشور ما انجام می‌شود و وسوسه‌هایی که در داخل کشور صورت می‌گیرد، با وحدت و پشتیبانی از دولت فعلی در مقابل آن ها بایستیم.
 
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نمی‌خواهند دولت تضعیف شود و کسانی که ولایی هستند باید به این موضوع توجه کنند؛ چراکه وقتی ایشان تأکید می‌کنند که دولت باید تقویت شود، ولایتی‌ها هم باید این موضوع را درنظر گیرند و همگی کمک کنند./9457/ت302/ج




۱۳۹۳/۶/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن