تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری خارجی و داخلی در استان قزوین را تسهیل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
سرمایه گذاری خارجی و داخلی در استان قزوین را تسهیل می کنیم
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوين گفت: با ارائه آمارهای دقیق کارشناسی و دریافت دیدگاه سرمایه گذاران استان قزوین باید ضمن ظرفیت سازی بیشتر و اصلاح نواقص، شرایط را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی تسهیل کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شوراي برنامه ريزي استان قزوین ظهر شنبه با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، امید علی پارسا معاون برنامه ريزي استاندار، داود محمدی و رجب رحمانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی قاسمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و جمعی از مدیران و مسئولان استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد. مرتضی روزبه در این جلسه اظهارداشت: تشکیل مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان کار خوبی است اما قبل از آن باید جلسات گذشته را بازنگری کنیم و خروجی جلسات را بسنجیم و نقطه شروعی برای جذب سرمایه گذاری تعریف کنیم تا کارها روان شود.

وی تفزود: نباید دنبال کار تبلیغاتی باشیم بلکه کار عملیاتی واجرایی برای ما مهم است لذا ابتدا لازم است از برخی سرمایه گذارانی که به استان آمده اند و با مشکل مواجه شده اند نیز استفاده کنیم تا در شرایط جدید مشکلات گذشته را نداشته باشیم.

روزبه یادآورشد: در برنامه ریزی باید به گونه ای عمل شود تا وظایف ذاتی دستگاهها نیز دیده شود و اگر هماهنگی لازم نباشد هزینه دکرده و تامین جا و مکان و نیرو بی فایده خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: اگر برنامه ریزی مدونی صورت گیرد برای تامین مکان مشکلی نداریم و نیروی مورد نیاز را هم تامین می کنیم.

استاندار افزود: مدیران نباید فقط روايتگر مشكلات باشند بلکه لازم است با برنامه ریزی و تدبیر تلاش كنيم مسائل زیست محیطی و چالش های این حوزه را بشدت کاهش دهیم. استاندار تصريح كرد: مطالبات سرزمینی اصراري كه ما در ستاد استانداري داشتيم كه ما مديران به جاي مطالبات در رابطه با مباحث مربوط به حفظ سرزمين بينديشيم. وي تاكيد كرد: اگر مسئولان به مباحث تخصصي و بالاتر از آن به تعاليم ديني و قرآني توجه نكنند به هيچ جايي نخواهيم رسيد لذا بايستي از نقطه اي آغاز كنيم و و شيوه هاي مديريتي را با رويكرد حفظ منابع موجود تعریق کرده تا بتوانیم از تخريب طبيعت و محيط زيست جلوگيري كنيم. استاندار افزود: موضوع محيط زيست با توجه به اهميتي كه دارد بايستي با قدرت بيشتري در استان پیگیری شود و اين رويكرد در حوزه هاي برنامه ريزي هم با جديت دنبال شود و از منظر مسايل زيست محيطي نيز در اين خصوص مدون خرکت کنیم. روزبه گفت: ستادي در حوزه معانت برنامه ريزي تشكيل خواهد شد تا محتواي سند آمايش به روز شود و براي اينكه جلسات استانداري با پويايي لازم تشكيل شود دو نفر از مشاوران استانداری بر اساس دستورالعمل تدوين شده مسئوليت پيگيري مستمر و جدي مصوبات را بر عهده گرفته اند و مديران باید ارتباط مستمری با مدیران داشته باشند.

وي افزود: براساس بررسي هاي كارشناسي صورت گرفته در سال گذشته از روند جلسات تشكيل شده در استانداري تصميم بر اين شده يک ساماندهي لازم در اين خصوص صورت گيرد و لازمه اين امر نظم در جلسات وجود یک دبيرخانه فعال و حوزه كارشناسي قوي است كه بايستي مورد توجه مديران قرار گيرد. روزبه تصريح كرد: مديران مي توانند در دبيرخانه هاي مختلف از كارشناسان خبره دستگاههاي اجرايي ديگر نيز بهره مند شوند و در خصوص پيگيري مصوبات نيز طوري عمل شود تا مواردی در جلسات به تصويب برسد كه اجرايي و كيفی باشد. استاندار افزود: يكي از شاخص هاي ارزشيابي مديران و دستگاههاي اجرايي استان نوع رويكرد مديران در جلسات خواهد بود و جلساتي كه با حضور اينجانب و معاونان در استانداري تشكيل می شود باید مديران شخصاً شركت كنند.


۱۳۹۳/۶/۱ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن