تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت 469 کودک فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
نوار غزه,یونیسف
یونیسف خبر داد: شهادت 469 کودک فلسطینی صندوق کودکان ملل متحد با بیان اینکه تاکنون 469 کودک فلسطینی شهید و بیش از 3 هزار کودک زخمی شدند، اعلام کرد که عملیات بازسازی غزه 18 سال زمان می برد.




صندوق کودکان ملل متحد، یونیسف با انتشار گزارشی در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد که تا کنون 469 کودک در غزه به شهادت رسیده و بیش از سه هزار کودک دیگر زخمی شدند. به موجب این گزارش تنها در دو روز گذشته دستکم 9 کودک در نوار غزه به شهادت رسیدند. پرنیلا ایرونساید، رییس دفتر یونیسف در نوار غزه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، گفت: تاکنون 469 کودک به شهادت رسیده اند و پیش بینی می شود در آینده نزدیک این رقم افزایش یابد. وی در خصوص تبعات روانی و آثار سوء حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر روی کودکان ساکن در این منطقه اعلام کرد که هم اکنون 373 هزار کودک احتیاج فوری به کمک های روانشناختی دارند. ایرونساید افزود: 50 نفر از کارشناسان یونیسف هم اکنون در نوار غزه در حال فعالیت هستند و راهنمایهای لازم را در این خصوص به کودکان غزه ارائه می دهند. رییس دفتر یونیسف در نوار غزه گفت: حملات اسرائیل به نوار غزه منجر به تخریب 17 هزار منزل مسکونی در نوار غزه شده است و 18 سال طول می کشد که این منطقه بازسازی شود.(مهر)


شنبه 01 شهریور 1393 14:19    بازدید:1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن