تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت کودک فلسطینی در کرانه باختری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهادت کودک فلسطینی در کرانه باختری تهران - ایرنا - یک کودک فلسطینی ساکن اردوگاهی روز یکشنبه در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیست به شهادت رسید.


ˈیوسف العناتیˈ عموی ˈخلیل محمد العناتیˈ کودک 11 ساله فلسطینی به خبرگزاری ˈفرانسهˈ گفت که برادرزاده اش در مقابل منزلشان در اردوگاه ˈالفوارˈ در جنوب شهر ˈالخلیلˈ هدف شلیک نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.
وی افزود: محمد مشغول بازی بود که ناگهان فریادی کشید و به زمین افتاد.
یک مقام بیمارستانی هم ضمن تایید خبر شهادت این کودک فلسطینی گفت که گلوله از ناحیه کمر به کودک اصابت کرده و از ناحیه شکم وی خارج شده است.
این حادثه در حالی رخ می دهد که نظامیان صهیونیست در هفته های گذشته با حمله به غیرنظامیان فلسطینی معترض به تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شماری از آن ها را شهید و مجروح کرده اند.
دیروز (شنبه) نیز اشغالگران قدس با شلیک به سوی شرکت کنندگان در مراسم تشیع جنازه یک فلسطینی دیگر که در اعتراض به حملات این رژیم به غزه شهید شده بود، 15 نفر از آن ها را مجروح کردند.
حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع نوار غزه از 8 ژوییه (17 تیر ماه) آغاز شده و در این مدت دست کم دو هزار غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیده اند.
خاورم**9156**1651



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن