تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815498833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مساجد در البرز بر اساس آمایش سرزمین نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز حجت الاسلام مسعودی:
ساخت مساجد در البرز بر اساس آمایش سرزمین نیست
کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز اعلام کرد: متأسفانه ساخت مساجد در سطح استان البرز بر اساس آمایش سرزمین نیست به همین منظور ضروری به نظر می رسد از این پس در جایابی مساجد مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند.



حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با مهر، با اشاره به جایگاه مساجد در نهادینه کردن فرهنگ دینی و مذهبی در میان افراد در جامعه، با بیان این مطلب اظهار داشت: مساجد از بدو اسلام تاکنون نقش بسیار موثری در هدایت افکار عمومی داشته اند و از مهمترین پایگاه های دینی به حساب می آیند.

مسعودی در ادامه تاکید کرد: استان البرز ۹۰۰ باب مسجد دارد و همچنین بیش از ۱۵۰ باب خانه عالم در این استان مشغول به فعالیت هستند، در ۵۰۰ مسجد نماز جماعت مغرب و عشاء و در ۳۱۰ مسجد نماز ظهر و عصر و در ۹۰ مسجد نماز صبح اقامه می‌شود و در ۸۸ مسجد روحانیون طرح هجرت، مستقر و فعالیت می‌کنند و تعداد ۱۵۷ مسجد (حدود ۱۷/۵ درصد ) از مساجد در سامانه پرتال مساجد عضویت دارند.

این مسئول با اشاره به مسکن مهر استان، خاطرنشان کرد: در مکانهای که مسکن مهر ساخته شده است باید بر اساس نیاز و طبق استاندارد مساجد هم ساخته شود، ولی چنین اتفاقی نیفتاده است و این زنگ خطری برای آینده است.

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در پایان تخصیص اعتبار جهت ساخت خانه عالم، خودکفا کردن و تجهیز مساجد را ضروری برشمرد و تصریح کرد: مساجد باید تحت یک مدیریت واحد قرار گیرند تا از هر حیث ساماندهی شوند.


۱۳۹۳/۶/۱ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن