تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمتی را مثل جباری تشویق می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رحمتی را مثل جباری تشویق می‌کنیم
رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: لیدرهای تیم استقلال انصافا امسال زحمت کشیده‌اند و روز یکشنبه مهدی رحمتی در آزادی تشویق خواهد شد. فارس : عباس نقدی‌زاده رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال ، در خصوص حواشی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده، اظهار داشت: تیمی که امسال استقلال درست کرده مثل سال 82 است که از دل آن تیم بازیکنانی مثل طالب‌لو، صادقی، آندو، قربانی وحیدری بیرون آمده اما متاسفانه عده‌ای دوست ندارد استقلال نتیجه بگیرد و با اتفاقاتی که بعداز بازی با سایپا رخ داد به اختلافات دامن می‌زند اما من معتقدم مردم با این رویه از استادیوم‌ها قهر می‌کنند و چیزی عاید ما نخواهد شد.


وی ادامه داد: از من سؤال پرسیدند که آیا به هنگام درگیری صادقی در جایگاه ویژه شما در آنجا بودید و از این موضوع خبر داشتید یا خیر،‌گفت: من به همراه امیر قلعه‌نویی در ابتدا وسط زمین بودیم که سرمربی استقلال به صادقی با گلایه گفت اگر می‌باختیم جواب مردم را چه می‌دادم. چرا به من نگفتی که مصدوم هستی. این گله قلعه‌نویی به نوعی گله محبت بود نه توهین. شاید حرکات دست طرفین اعتراضی بود ولی همین دیالوگ بین آنها برقرار شد. در درگیری VIP هم من اصلا آنجا نبودم و به همراه سرمربی به رختکن رفتم اما یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که من در آنجا حضور داشتم و این موضوع را تائید کردم. ای کاش که دوستان رسانه‌ای ما کمی در مورد نوشته‌ها دقت کنند. برای من نظم و آرامش استقلال مهم است و بس.


رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: انصافا امسال لیدرهای ما کلی زحمت کشیدند و کارهای فرهنگی زیادی انجام دادند اما کار آنها دیده نشده است. من از تماشاگران می‌خواهم که خودشان را به جای این لیدرها بگذارند البته به سهم خودم از حرکت آن لیدر تیمم که در جایگاه ویژه درگیر شد، عذرخواهی می‌کنم چون او حق نداشت به آنجا برود.


نقدی‌زاده در پاسخ به این سؤال که یکی از مشوقین استقلال مدعی شده هنگامی که پیراهن فرهاد مجیدی یا ناصر حجازی توسط هواداران پوشیده می‌شود آنها کتک می‌خورند،‌گفت:‌اصلا چنین اتفاقی رخ نداده و این یک تهمت بزرگ است. ناصر حجازی اسطوره استقلال است و من به خاطر او و امثال حسن روشن استقلالی شدم. مجیدی هم همین طور. او یکی از بازیکنان بزرگ و تاریخ‌ساز استقلال است و ما اصلا قصد روبرویی با او را نداریم ولی عده‌ای این وسط از اسم این عزیزان سوءاستفاده می‌کنند. اگر قرار باشد با سوءاستفاده از اسم اشخاص تیم به هم ریخته شود سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. من مطمئن هستم این توطئه برخی افراد است که به زودی شناسایی خواهند شد. تاکنون من ندیده‌ام کسی پیراهن حجازی و مجیدی را بپوشد و در ورزشگاه کتک بخورد اما شاید عده‌ای بخواهند این کار را انجام دهند که واکنش ما را ببینند اما هواداران استقلال به هوش باشند.


وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار این هفته استقلال و پیکان و اینکه واکنش مشوقین باشگاه استقلال به سیدمهدی رحمتی چیست، گفت: کانون هواداران استقلال به شدت مخالف توهین به بازیکنان و تمامی افراد شاغل در فوتبال است و مطمئن باشید رحمتی را تشویق می‌کنیم. او برای استقلال جام آورده و ما درست مثل سالی که مجتبی جباری را در ورزشگاه آزادی تشویق کردیم رحمتی را هم تشویق می‌کنیم. البته ممکن است تعدادی قصد شیطنت داشته باشند اما دوربین‌های مدار بسته در ورزشگاه آزادی حضور دارد و آنها شناسایی خواهند شد. خواهش من از هواداران این است که اسیر برحی‌ها که همیشه در ورزشگاه‌ها شیطنت می‌کنند، نشوند.



1393/5/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن