تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804883937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه سراسری فرهنگی و قرآنی مازندران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
نمایشگاه سراسری فرهنگی و قرآنی مازندران افتتاح شد
بابل - خبرگزاری مهر: دهمین نمایشگاه سراسری فرهنگی  و قرآنی صحیفه سبز مازندران در مصلی بابل افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیزاده گرجی مسئول برگزاری این نمایشگاه پیش از ظهر جمعه در آیین افتتاح نمایشگاه گفت: این نمایشگاه 65 غرفه برای ناشران سراسری و بیش از 60 غرفه فرهنگی قرانی وصنایع دستی وابسته به محصولات قرانی محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم‌افزار، کتاب‌های دینی مذهبی و15 غرفه کودک ونوجوان وهمچنین چند غرفه برای نرم افزارهایی با نقوش اسلامی در نظر گرفته شده است که تمام محصولات آن با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.
 
عزیز‌زاده‌‍ گرجی گفت: موسسه امام خمینی(ره)، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آفتاب هشتم، بوستان کتاب، مهراب قلم، ستاد اقامه نماز، سوره مهر، صدرا، گوهر اندیشه، جمهور و پیام عدالت از جمله ناشران سراسری هستند که در این نمایشگاه حضور دارندو در بخش نرم‌افزاری موسسه‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور، کوثر و قلم قرآنی معراج محصولاتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: ارائه محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم‌افزار، کتاب‌های دینی مذهبی، هنرهای دستی مرتبط با موضوع قرآنی و ... توسط غرفه‌داران در این نمایشگاه برای علاقمندان عرضه می شود و کانون پرورش فکری مازندران نیز با حضور در این نمایشگاه به ارایه محصولات فرهنگی، هنری و ادبی خود در قالب 40 عنوان نوشت‌افزار با درج نمادهای ایرانی و اسلامی، اسباب بازی و سرگرمی و سایر موارد پرداخته است.
 
وی افزود: در بخش نرم‌افزاری موسسه‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور، کوثر و قلم قرآنی معراج محصولاتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.
 
مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به اینکه در این نمایشگاه هر ساله تازه‌ترین محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و کتاب‌های مرتبط با موضوع‌های قرآنی با حضور ناشران برجسته کشور ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: در غرفه‌ بخش کودک و نوجوان قصه‌های قرآنی، یک تصویر از یک آیه قرآن، پویانمایی، نقاشی، بازی و پخش فیلم با مضامین دینی در نظر گرفته شده است.
 
عزیز‌زاده‌‍ گرجی از برگزاری نشست‌های تخصصی و گفتگو با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی توانسته‌اند پله‌های ترقی را طی کنند و وجود این روحیه خودباوری و ایثار در جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس است که باید برای نسل امروز تبیین شود.
 
وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سبک زندگی کودک و نوجوان و با توجه به لزوم تولید محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی در این نمایشگاه لوازم التحریر با نقوش و طرح‌های ایرانی اسلامی ارائه می‌شود.
 
مسئول نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز در مازندران ادامه داد: در این نمایشگاه مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی شکرستان، ایام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور حضور دارند.
 
وی بیان داشت: در این نمایشگاه هر ساله تازه‌ترین محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و کتاب‌های مرتبط با موضوع‌های قرآنی با حضور ناشران برجسته کشور ارائه می‌شود و در غرفه‌ بخش کودک و نوجوان کانون نیز  قصه‌های قرآنی، یک تصویر از یک آیه قرآن، پویانمایی، نقاشی، بازی و پخش فیلم با مضامین دینی  توسط اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در نظر گرفته شده است.
 
این نمایشگاه تا هفتم شهریورماه دایر است.
 



۱۳۹۳/۵/۳۱ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن