تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799756191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت و همدلي ارکان نظام مرهون تدابير مقام معظم رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
استاندار کرمانشاه: وحدت و همدلي ارکان نظام مرهون تدابير مقام معظم رهبري است استاندار کرمانشاه در جلسه شوراي اداري شهرستان جوانرود گفت:با برنامه ريزي هاي صورت گرفته کليه پروژه هاي آبي استان تامين اعتبار شده اند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مراسم توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد شهرستان جوانرود در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با حضور استاندار کرمانشاه ٬ معاون سياسي استانداري ٬ نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي ٬ امام جمعه شهرستان و همچنين اعضاي شوراي اداري اين شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري جوانرود برگزار شد.
ابراهيم رضايي بابادي در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت علي الخصوص شهيدان رجايي و باهنر که هرکدام از اين عزيزان در برهه اي از تاريخ انقلاب منشا اثر و خير بوده اند ٬افزود: جا دارد که فرا رسيدن هفته دولت را تبريک بگويم زيرا هفته دولت يادو خاطره عزيزاني است که که در تاريخ انقلاب اسلامي زبانزد ملت ايران هستند و در دوره کوتاه خدمت خود الگوهاي انساني ارزشمندي را براي مسئولين جمهوري اسلامي به يادگار گذاشتند.
رضايي تصريح کرد:مردم ايران اسلامي در 24 خرداد 92 حماسه ايي خلق کردند که نتيجه آن برگزاري انتخاباتي پرشور و باشکوه در سراسر کشور بود و از درون اين حماسه مردي را انتخاب نمودند که مبارز قبل از انقلاب و مجاهد بعد از انقلاب است.
وي خاطرنشان کرد:خوشبختانه با روي کار آمد دولت تدبير و اميد آرامش خاصي هم از جنبه ي بين المللي و هم از جنبه ي شرايط داخلي در کشور ايجادشد.
استاندار کرمانشاه همچنين هماهنگي و وحدت و همدلي بين ارکان نظام را نتيجه تدابير و فرمايشات مقام معظم رهبري و روساي قواي سه گانه برشمرد و گفت:بايستي شاکر در گاه حق تعالي باشيم که روز به روز از مشکلات داخلي کشور کاسته و روند توسعه کشور در کليه زمينه ها عيني تر مي گردد.
وي در ادامه سخنان خود به اقدام خوب دولت در حوزه تحول در نظام سلامت کشور اشاره کرد و گفت: بايد به جرات بگويم که اين اقدام دولت تحولي اساسي در حوزه سلامت بعد از انقلاب محسوب مي گردد که در حوزه ارائه خدمات درماني و بهداشتي به مردم کشور قابل تحسين و تقدير است.
رضايي بابادي کنترل تورم و پويايي اقتصادي به توليدات داخلي را از ديگر اقدامات خوب دولت دکتر روحاني عنوان کرد و گفت:اين دولت از بدو روي کار آمدن با عوامل مفاسد اقتصادي به شدت برخورده کرده و در سوق دادن اقتصاد کشور به سمت خصوصي سازي با مشارکت مردم در محيط اقتصادي سالم٬ تلاش هاي مضاعف و مستمري بکار گرفته است اميدواريم نتيجه اين تلاش ها توسعه و تعالي روز افزون کشور را بدنبال داشته باشد.
رضايي در بخش ديگري از اظهاراتش٬ تحول در بخش کشاورزي استان و مثمر کردن اراضي ديم به آبي بخصوص در جنوب استان را از مهم ترين تحولات کشاورزي استان برشمرد و گفت:خوشبختانه مديريت ارشد استان با برنامه ريزي هاي مدون صورت گرفته توانسته است کليه پروژه هاي آبي استان را تامين اعتبارکند تا اينکه از پرتو آن شاهد رشد و توسعه بخش کشاورزي استان باشيم.
وي همچنين توجه دولت تدبير و اميد به استان هاي توسعه نيافته از قبيل کرمانشاه را توجه ويژه برشمرد و گفت:اميدواريم کرمانشاه مثل ديگر استان هاي کشور به جايگاه حقيقي و واقعي خود که در شان مردم اين ديار است ٬ارتقاء دهيم.
وي همچنين ظرفيت و استعدادهاي استان کرمانشاه در حوزه اشتغال را بي نظير عنوان کرد و گفت:قطعا کرمانشاه اين پتانسيل را دارد که در توسعه ملي و منطقه اي سهم بسزايي ايفا نمايد.
رضايي توازن منطقه اي در کشور را يکي از محورهاي برنامه ششم توسعه برشمرد و گفت:اميدواريم با همت و تلاش شبانه روزي از سوي مسئولين استاني ٬کرمانشاه هم به شاخص هاي توسعه کشوري و ملي ارتقاء يابد.
رضايي در بخش پاياني سخنانش به ظرفيت هاي مرزي منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت:مطمئنا يکي از خواسته هاي بحق مردم اين منطقه توسعه ارتباطات مرزي است که ازپرتو آن منطقه هم توسعه يافته مي گردد.
وي افزود:جوانرود مهد پرورش علما و انسان هاي فرهيخته اي است که در تثبيت انقلاب اسلامي جانانه از خاک و ميهن خود ايران اسلامي دفاع و صيانت نمودند.
وي همچنين ايثار گري هاي اين عزيزان را در دفاع از انقلاب بي نظير برشمرد و گفت:مردم سلحشور و غيور اين ديار با تقديم 338 شهيد گلگون کفن و 743 جانباز و 29 آزاده توانسته است به معناي واقعي کلمه از کيان مملکت خود دفاع و محافظت کند.

پيشرفت و توسعه کشور در گروي وحدت و همگرايي مسلمين است
همچنين در اين جلسه امام جمعه شهرستان جوانرود با بيان اينکه پيشرفت و توسعه کشوردر گروي وحدت و همبستگي بين مسلمين است ٬گفت:مطمئنا وحدت و همدلي بين مسلمانان است که توطئه هاي استکبار را خنثي و نقش برآب مي کند.
همچنين در اين نشست" نعمت اله منوچهري "نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي گفت:جا دارد از استاندار تلاشگر استان کرمانشاه تقدير و تشکر کنم که در حوزه انتصابات مديران استان همگام وهمراه است با نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و در انتخاب افراد شايسته و توانمند براي شهرستان هاي منطقه اورامانات به بهترين نحو ممکن عمل کرده اند.
شايان ذکر است در اين نشست از زحمات" مصطفي عظيمي"فرماندار سابق اين شهرستان تقدير و" آرش لهوني"به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن