تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805241635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین نوع لباس برای افراد چاق


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بهترین نوع لباس برای افراد چاق
لباس‌ها با توجه به طرح، جنس و رنگي که دارند، تاثيرات بسزايي در اندام مي‌گذارند در نتيجه با انتخاب لباس متناسب با اندام‌‌تان مي‌توانيد ظاهر ايده‌آل‌تري داشته باشيد.



به این مطلب امتیاز دهید

امام رضا علیه السلام فرمودند: به دیدن یکدیگر روید تا یکدیگر را دوست داشته باشید و دست یکدیگر را بفشارید و به هم خشم نگیرید.
به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، لباس‌ها با توجه به طرح، جنس و رنگي که دارند، تاثيرات بسزايي در اندام مي‌گذارند در نتيجه با انتخاب لباس متناسب با اندام‌‌تان مي‌توانيد ظاهر ايده‌آل‌تري داشته باشيد. کافي است از قواعد و اصول کلي لباس آگاهي داشته باشيد که مي‌تواند راهنماي خوبي هنگام خريد براي شما باشد:   1. رنگ لباس:

شايد اولين جزء و نافذترين فاکتور لباس که به چشم مي‌آيد، رنگ آن باشد. رنگ‌ها مي‌توانند شما را چاق‌تر يا لاغرتر يا حتي کوتاه‌تر و بلندتر از از آنچه که هستيد نشان دهند. به‌طورکلي رنگ‌هاي تيره و سرد رنگ‌‌هايي است که براي افراد چاق توصيه مي‌شود چرا که اين رنگ‌ها فاصله بيشتري با ميدان ديد دارند و طبيعتا شخص را کوچک‌تر و ريزتر نشان مي‌دهند. خاکستري‌هاي سرد و سرمه‌اي، طوسي، زغالي، بادنجاني سير نمونه‌اي از اين رنگ‌‌ها هستند و برعکس هر چه رنگ‌ها روشن‌تر و گرم‌تر باشند وسعت رنگي بيشتري دارند و از طرف ديگر رنگ‌هاي مهاجمي هستند و بسيار به چشم مي‌آيند. قرمز، نارنجي و کِرِم نمونه اين رنگ‌ها هستند که براي افراد لاغر مناسب هستند.   2. هماهنگي رنگ‏ها:

يکي ديگر از نکات بسيار مهم در انتخاب رنگ لباس براي افراد چاق، استفاده از توازن و هارموني رنگي است. به عبارت ديگر افراد بهتر است در پوشش خود از لباس‌هاي يکرنگ يا در يک خانواده رنگي استفاده کنند.
از طرف ديگر پوشيدن لباس‌هاي همرنگ براي افراد کوتاه‌قد نيز بسيار مناسب است زيرا اندام را بلندتر و کشيده‌تر نشان مي‌دهد. مثلا مي‌توانيد رنگ بلوز و شلوارتان را همرنگ انتخاب کنيد البته بايد به اين نکته دقت داشته باشيد که رنگ کمربندتان هم حتما با آن هارموني داشته باشد. در غير اين صورت پوشيدن لباس يک‌رنگ به بلندتر و کشيده‌تر نشان دادن قد شما کمک نخواهد کرد، چرا که کمربند با رنگ متضاد با ساير لباس‌ها (طبق آنچه که در ادامه گفته خواهد شد.) مثل يک خط افقي عمل کرده و اندام را به دو قسمت تقسيم مي‌‌کند و در نتيجه وجود اين خط افقي در ترکيب لباس‌ها، خط عمودي ديد را مي‌شکند، پس بايد در انتخاب رنگ‌ همه اجزاي لباس دقت داشت.   3. جنس پارچه:

پارچه‌هاي ضخيم و خشن و آهاردار به علت حجم اضافه‌اي که به فرد مي‌دهند براي افراد با اندام لاغر، برازنده‌تر هستند. همين‌طور پارچه‌هاي براق به دليل انعکاس نور قسمت‌هاي برجسته اندام را درشت‌تر از آنچه هست نشان مي‌دهند. به عنوان مثال، اگر فردي داراي شکم برجسته باشد، با پوشيدن لباس‌هاي براق شکم وي درشت‌تر نيز به نظر خواهد آمد و حتي مي‌تواند تا چند کيلو‌گرم اضافه‌وزن وي را به چشم بياورد.   4. طرح پارچه:

اصولا لباس‌هايي با طرح راه‌راه‌هاي عمودي اندام بدن را باريک‌تر و بلندتر نشان مي‌دهد و در مقابل خطوط افقي، اندام را پهن‌تر و کوتاه‌تر از آنچه هست مي‌نماياند به همين دليل براي افراد چاق و کوتاه قد پوشيدن لباس‌هاي داراي راه‌راه‌هاي عمودي و به ويژه خطوط باريک تاثير ويژه‌اي خواهد داشت.   5. پارچه‌هاي طرح و نقش‌دار:

اين پارچه‌ها برحسب اندازه و رنگ نقوش خود بر چگونه نشان دادن بدن تاثير مي‌‌گذارند. به طور کلي هر چه گل‌ها و طرح روي پارچه درشت‌تر باشند، به علت بزرگ‌نمايي‌اي که در اندام ايجاد مي‌کنند آن را درشت‌تر به چشم مي‌آورند. بر اين اساس اگر فرد داراي اندام درشتي باشد براي پوشيدن لباس‌هاي داراي طرح و نقش بهتر است پارچه‌هايي را انتخاب کند که طرح و نقوش آن ريز باشد.
همچنين بايد دقت داشت اگر طرح و نقش پارچه با رنگ زمينه آن متضاد باشد، تاثير بيشتري در بزرگ‌نمايي اندام خواهد داشت. در اين مورد بهتر است طرح پارچه و رنگ زمينه آن به هم نزديک‌تر باشد.   7. توصيه به سايزبزرگ‌ها براي انتخاب لباس مناسب   6. طرح لباس:

به طور کلي لباس‌هاي داراي برش‌هاي عمودي (مثل برش عصايي) و يقه‌هايي از خانواده يقه هفت (مثل يقه انگليسي، يقه آرشال، يقه بليزري) به افراد چاق و داراي اندام درشت توصيه مي‌شود، البته بايد دقت داشت هر چه يقه بازتر و برگردان آن باريک‌تر باشد، کشيدگي بيشتري به بالاتنه، گردن و صورت مي‌دهد.   7. اندازه لباس:

هميشه سعي کنيد لباس سايزتان را بپوشيد. برخلاف تصور اغلب مردم، پوشيدن لباس تنگ باعث مي‌شود خطوط اندام و شکل هيکل بيشتر به چشم بيايد و متاسفانه بيشتر افراد تصور مي‌کنند با پوشيدن لباس‌هاي چسبان و سياه‌رنگ، لاغرتر ديده مي‌شوند در صورتي که برعکس اين کار موجب مي‌شود شکل اندام و در نتيجه عيوب آن کاملا به چشم بيايد و در معرض ديد باشد. همان‌طور که اشاره شد بهترين رنگ براي افراد درشت‌اندام و چاق، خاکستري سرد و تيره است. از طرف ديگر پوشيدن لباس‌هاي گشاد نيز به علت حجم اضافه‌اي که به بدن مي‌دهند، اندام را چاق‌تر و درشت‌تر نشان مي‌‌دهد.
يک راه مناسب براي اينکه بدانيم لباس را از نظر اندازه و سايز درست انتخاب کرده‌ايم يا نه، دقت به خطوط روي لباس هنگام پوشيدن آن است. زماني که اندازه لباس درست انتخاب شده باشد نبايد هيچ خطي روي آن بيفتد. درواقع اگر در لباسي که به تن کرده شده خطوط افقي افتاده باشد، يعني لباس تنگ است و اگر اين خطوط در راستاي عمودي ايجاد شود به معناي آن است که لباس انتخاب شده براي فرد گشاد است   راسخون / 2018




۳۱/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن