تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالندگی، نشاط و همبستگی در سایه امنیت شکوفا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار گیلان؛ بالندگی، نشاط و همبستگی در سایه امنیت شکوفا می شود خبرگزاری پانا:نماینده عالی دولت در استان گیلان، امنیت کشور را مرهون ازخودگذشتگی، ایثار و شهادت و مقاومت نیروهایی همچون نیروی انتظامی دانست و گفت: بالندگی ، نشاط و همبستگی در جامعه در سایه امنیت شکوفا می شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ مرداد ساعت 12:05



به گزارش خبرگزاری پانا،ˈ محمدعلی نجفیˈ  در دیدار با دانشجویان ارشد دوره دافوس دانشکده نیروی انتظامی با مقایسه امنیت کشورمان با کشورهای دیگر افزود: از امنیت موجود در کشورمان در مقایسه با امنیت کشورهای همسایه، منطقه، خاوردور و خاورنزدیک به خود می بالیم.

وی اظهار کرد: امنیت بوجود آمده در کشور موجب شده تا مدیران اجرایی کشور با آرامش خاطر در خدمت رسانی به نظام، مردم و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند.

وی با بیان این که با استقرار دولت تدبیر و امید، امنیت خوبی دراستان داریم، تصریح کرد: تمامی مسوولان و اعضای شورای تامین استان هماهنگ، همسو و با صمیمیت مسائل را با نظر کارشناسی بررسی می کنند که این، فرصتی است که استان از وجود امنیت بهره می برد.

نجفی یکی از شاخص های توسعه پایدار را امنیت دانست و افزود: باید از اندیشه های جانبی خودداری کنیم تا بتوانیم به بحث توسعه بپردازیم؛ و بایستی از این فرصت امنیت و آرامش برای توسعه استان بهره گرفت.

وی یکی از راهکارهای توسعه را سرمایه گذاری در استان عنوان و تصریح کرد: برای حضور سرمایه گذاران باید امنیت نظامی، انتظامی، روانی و اقتصادی سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری خارجی در استان ادامه داد: سرمایه گذاران باید اطمینان داشته باشند که سود لازم را از سرمایه گذاری در استان می برند.

وی تصریح کرد: با رویکرد وزارت امور خارجه در دیپلماسی ، اقدامات دولت تدبیر و امید و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری ، فضا برای سرمایه گذاران خارجی در کشور بیشتر فراهم می شود.

وی از سفر سفیر ایران در باکو در روزهای آتی به گیلان خبر داد و گفت: جلساتی را با سرمایه گذاران و همکاری هایی با جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

نجفی با یادآوری این که گیلان در بهبود فضای کسب و کار رتبه اول کشور است، این آمار را نشان دهنده بهبود شرایط کسب و کار در استان خواند و گفت: هرچند شرایط فعلی استان در بخش های مختلف اشتغال و توسعه رضایت بخش نیست اما تلاش می کنیم تا در برنامه میان مدت، تا سال 95 ؛ به شاخص های مناسبی برسیم.

رییس دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت و خدمت رسانی به مردم ، ارتقاء تحصیلی در این نیرو را مورد توجه قرار داده است.

سردار ˈعبدالله هندیانیˈ افزود: 14 رشته کارشناسی ارشد در دوره های تخصصی در این دانشکده وجود دارد و سه دوره مصوب دکتری در رشته های جرم یابی، مدیریت پیشگیری از جرم و ایمنی و ترافیک داریم.

وی با اشاره به بازدید دو روزه این دانشجویان در زمینه امنیتی، انتظامی و زیست محیطی اظهار کرد: این افسران ارشد ناجا در قالب دانشجو مسایل انتظامی - امنیتی و اجتماعی گیلان را بررسی و نتیجه را به فرماندهی انتظامی گیلان گزارش می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن