تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803173026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهندسان ناظر کشاورزی استخدام می‌شوند |اخبار ایران و جهان|TABNAK


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهندسان ناظر کشاورزی استخدام می‌شوند
کد خبر: ۴۲۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳ - 20 August 2014


وزیر جهاد کشاورزی گفت: تلاش و کوشش بر این است که همه مهندسان ناظر وزارت جهاد کشاورزی استخدام شده و جذب این مجموعه بزرگ شوند.

به گزارش فارس، محمود حجتی عصر امروز در بازدید از طرح‌های مختلف جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: با استخدام این نیروها توانمندی و کارآمدی بخش کشاورزی به ویژه در استان‌هایی نظیر اردبیل بیشتر می‌شود که ما مجوز لازم برای جذب و تأمین منابع اعتباری این نیروها را با همکاری معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز بیش از 290 مهندس بخش کشاورزی به استخدام در می‌آیند، تصریح کرد: جهاد کشاورزی امروز از ظرفیت خوب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و مهندسان این بخش حمایت جدی کرده و در همه زمینه‌ها از توان آنها بهره می‌برد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برخی آشفته‌بازارهای تولید محصولات کشاورزی نظیر سیب‌زمینی را امسال ساماندهی می‌کند، گفت: برخی از سیب‌زمینی‌کاران در استان اردبیل نگران فروش محصول خود با قیمت پایین هستند اما نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.

حجتی از تجدید نظر در قیمت سیب‌زمینی و نرخ‌گذاری جدید در این زمینه خبر داد و افزود: قیمت 3 هزار و 600 ریالی خرید این محصول به صورت تضمینی در سال‌های گذشته پیشنهاد شده بود که به نظرمان رقم پایینی است و باید در این زمینه اصلاح نرخ انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آنچه که در این زمینه برای ما مهم است قطع دست واسطه‌ها در چرخه تولید و عرضه سیب‌زمینی است چرا که هم اکنون در بازارهای مختلف قیمت این محصول به نسبت قیمت مزرعه تا چهار برابر بیشتر عرضه می‌شود.

حجتی سیاست و رویکرد وزارت جهاد کشاورزی را قطع دست واسطه‌گران و دلالان در این چرخه تولید اعلام کرد و ادامه داد: ما سیاستی را اعمال کردیم تا فاصله تولید و مصرف کم شده و با حذف واسطه‌ها منافع تولید به جیب تولیدکننده برود.

وی در ادامه اضافه کرد: در صورت نیاز سیب‌زمینی‌ها در انبارها و سردخانه‌ها نگهداری می‌شود تا به تدریج و به تناسب نیاز به بازار عرضه شود.

حجتی متوسط تولید سیب‌زمینی را در اردبیل پایین اعلام کرد و گفت: متوسط این تولید می‌تواند از 30 تن افزایش پیدا کند در حالی که در سطح کشور این متوسط تا 90 تن در هر هکتار رسیده است.

وی استفاده از نهاده‌های مناسب،‌ مصرف بهینه آب، ‌بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته، ‌استفاده از بذر‌های مناسب و بها دادن به شرایط اقلیمی منطقه را در افزایش سطح تولید این محصول بسیار ضروری و حیاتی اعلام کرد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ‌وزارت جهاد کشاورزی از طرح‌های توسعه آبیاری مدرن و همچنین صنایع تکمیلی بخش کشاورزی حمایت می‌کند و ما تلاشمان بر این است تا استان اردبیل به عنوان قطب تولید کشاورزی بتواند در توسعه کشاورزی مدرن و صنعتی گام‌های جدی و قدم اساسی را بردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن