تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کلینیک ویژه امام رضا (ع) بجنورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود راه اندازی کلینیک ویژه امام رضا (ع) بجنورد خبرگزاری پانا:هلال احمر خراسان شمالی و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با هدف کاهش هزینه های درمانی مردم، نخستین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی استان را راه اندازی می کنند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت 13:51



به گزارش خبرگزاری پانابه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به این که نخستین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی استان همزمان با روز پزشک و در آستانه هفته دولت راه اندازی می شود ،گفت: با راه اندازی کلینیک ویژه دانشگاه و جمعیت هلال احمر برای نخستین بار در خراسان شمالی شاهد تغییرات بسیار خوبی در کاهش هزینه های درمانی و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود. " دکتر عبدا...شکریان" اظهار داشت: در این كلینیك پزشكان متخصص و فوق تخصص مستقر هستند و در بخش های مختلف زنان و زایمان، اطفال، داخلی، عفونی ،نوزادان ، ارتوپدی ، خون و روماتولوژی ،مغز و اعصاب و ... به مردم شریف خراسان شمالی خدمات پزشکی و درمانی ارائه می دهند. سید یحیی هاشمی نژاد مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز تفاهم صورت گرفته میان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی را "همکاری به نفع مردم" استان توصیف کرد و افزود اهداف اصلی این تفاهم، ارائه خدمات موثر کلینیکی و پاراکلینکی به مردم و تجمیع آن در یک مرکز، همچنین حذف ارتباطات مالی بیمار و پزشک بوده و ظرفیت های بالقوه ی موجود در هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی را به صورت هدفمند در خدمت اهالی شربف استان به بالفعل تبدیل خواهد کرد . هاشمی نژاد افزود این مرکز به زودی در طبقه اول ساختمان صلح هلال احمر در ضلع غربی میدان خرمشهر بجنورد به بهره برداری رسیده و خدمات خود را در رشته های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، ارائه خواهد داد و ضمن انجام  امور تشخیصی درمانی سرپایی، در صورت نیاز به بستری شدن بیماران ، انتقال بیماران به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان صورت خواهدگرفت  .  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن