تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بندرعباس با یکی از شهرهای فیلیپین خواهرخوانده شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان جادری:
بندرعباس با یکی از شهرهای فیلیپین خواهرخوانده شود
بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان پيشنهاد خواهرخواندگي بندرعباس با يكي از شهرهاي بندري فيليپين را ارائه كرد و افزود: استان هرمزگان و كشور ايران مي تواند حلقه اتصال كشور فيليپين به آسياي ميانه باشد تا از اين طريق مبادلات اقتصادي و تجاري صورت گيرد.



به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادري سه شنبه شب در ديدار با سفير فيليپين در ايران به عزم راسخ دولت جمهوري اسلامي ايران براي توسعه روابط با كشور فيليپين اشاره كرد و بيان کرد: جهان امروز با مشكلات بسياري مواجه است و ضرورت دارد دو ملت ايران و فيليپين كه كشورهايي صلح طلب هستند با يكديگر ارتباطات سياسي و اقتصادي گسترده اي داشته باشند. وي ادامه داد: خوشبختانه سابقه روابط ايران و فيليپين بسيار خوب بوده و كميسيون مشترك همكاري دو كشور نيز عملكرد موفقي داشته است. استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفيت هاي گسترده اين استان، افزود: ظرفيت هاي گردشگري، اقتصادي و تجاري هرمزگان مي تواند زمينه مناسبي براي همكاري با كشور فيليپين باشد و همچنين افزايش همكاري دانشگاه ها و رفت و آمد دانشجويان نيز ظرفيت ديگري براي توسعه ارتباطات است. جادري همچنين پيشنهاد خواهرخواندگي بندرعباس با يكي از شهرهاي بندري فيليپين را ارائه كرد و افزود: استان هرمزگان و كشور ايران مي تواند حلقه اتصال كشور فيليپين به آسياي ميانه باشد تا از اين طريق مبادلات اقتصادي و تجاري صورت گيرد. وي تصريح كرد: دو ملت ايران و فيليپين مي توانند در كنار يكديگر از حقوق انسان ها دفاع كرده و به خصوص در زمينه حقوق ايران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي گام هاي مثبتي را بردارند. نماينده عالي دولت در استان هرمزگان با اشاره به برنامه هاي دولت براي توسعه سواحل مكران و شهرستان جاسك، بيان داشت: سرمايه گذاران كشور چين براي فعاليت در زمينه پتروشيمي در جاسك اعلام آمادگي كرده اند و ما از ورود سرمايه گذران فيليپيني نيز در استان هرمزگان استقبال مي كنيم. جادري خاطرنشان كرد: براي عملياتي كردن برنامه هاي توسعه ارتباطات با فيليپين بايد پيش نويس طرح ها آماده و توافق نامه همكاري هاي گسترده در استان هرمزگان به امضا برسد.


۱۳۹۳/۵/۲۹ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن