تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798562956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آصفری:انتصابات فرجی دانا اعتدال نبوده/ برخی جریان‌های سیاسی از دانشجویان استفاده ابزاری می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آصفری:انتصابات فرجی دانا اعتدال نبوده/ برخی جریان‌های سیاسی از دانشجویان استفاده ابزاری می‌کنند

آصفری:انتصابات فرجی دانا اعتدال نبوده/ برخی جریان‌های سیاسی از دانشجویان استفاده ابزاری می‌کنند
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درگیری‌های جناحی نباید محیط علمی دانشگاه را آشفته کند گفت: آقای فرجی‌دانا با این بی‌در و پیکری در فضای دانشگاه نمی‌شود فضا را علمی کرد.

به گزارش نامه نیوز به گزارش فارس، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در مراسم استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های پس ازانقلاب به ویژه پس از جنگ تحمیلی و به خصوص در سال 76 دشمنان سعی کردند دانشگاه را مقابل نظام قرار دهند به دلیل اینکه دانشجویان در زمان رژیم شاه مبارزات گسترده‌ای را داشته‌اند و دشمنان می‌خواستند در زمان کنونی نیز دانشجویان را به مبارزه با انقلاب بکشانند تا اهداف شوم خود را در کشور محقق کنند.

وی افزود: از سال 76 به بعد دشمنان خواستند با استفاده ابزاری از دانشجویان کسب قدرت کنند، شعار دفتر تحکیم وحدت در انتخابات مجلس نیز شعار براندازی بود که نتیجه آن فتنه 78 شد و عواقب آن نیز تا سه سال بعد ادامه داد، البته بسیاری از دانشجویان ایستادند و قدرت‌طلبان نتوانستند دانشگاه را در مسیر شوم اهداف خود قرار دهند.

آصفری ادامه داد: سال 88 نیز دوباره همان جریان سیاسی به سراغ دانشگاه‌ها رفت که فتنه 88 به بار آمد. البته مردم در 23 تیر سال 78 و 9 دی سال 88 جواب فتنه را دادند.

وی با بیان اینکه همان اندازه که دشمن به دانشگاه چشم طمع دوخته است نظام به دانشگاه امید دارد اظهار داشت: نظام در حالی که دانشگاه و دانشجو را سیاسی، اجتماعی و صاحب بصیرت و تفکر می‌داند براین اصل نیز تاکید دارد که دانشگاه محیط علم، عالم و پیشرفت اقتصاد دانش‌بنیان باشد و درگیری‌های جناحی و مسائل سیاسی محیط علمی دانشگاه را آشفته نکند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آقای فرجی‌دانا با این بی‌در و پیکری در فضای دانشگاه نمی‌شود فضا را علمی کرد. آیا خبر دارید از سه مهر سال 92 تا 21 خرداد سال 93 چه اتفاقاتی در دانشگاه‌ها رخ داد؟ که اگر تدبیر نیروهای دلسوز انقلاب نبود به حادثه کوی دانگشاه منجر می‌شد.

آصفری گفت: این مسائل سبب پدید آوردن بستر مناسبی برای تحقق اهداف دشمن شده است که دانشگاه را بهترین مکان برای ترویج تفکرات ضد دینی و به سخره گرفتن ارزش‌های انقلابی می‌داند.

وی با بیان اینکه بخشی از اتفاقات یک ساله گذشته دانشگاه را براساس مستندات ارائه می‌دهم گفت: توزیع شب‌نامه منافقان و همچنین شب‌نامه‌هایی در حمایت از آشوب‌گران و عاملان فتنه، انکار علنی معاد و باورهای دینی، زیر سوال بردن واقعه عظیم عاشورا، ممانعت از برگزاری مراسم 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، جمع‌آوری بنرهای ضد آمریکایی در زمان شما که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تمام ملت ایران آمریکا دشمن درجه یک انقلاب است و همچنین ترویج کتب ضد انقلاب و تلاش برای آشوب در دانشگاه‌ها از اتفاقات یک سال گذشته دانشگاه‌ها بوده است.

وی به برخی اقدامات غیرقانونی در وزارت علوم اشاره کرد و گفت: هزینه‌کرد پول بیت‌المال برای دستیابی به اهداف شخصی و سیاسی و کارهایی مانند این موضوع چه معنی دارد؟ آیا غیر از این است که بخواهند غائله‌ای مثل 18 تیر جدیدی در دانشگاه‌‌ها رقم بزنند.

آصفری از بازگرداندن دانشجویان آشوب‌گر و مسئله‌دار که برخی از آنها حتی قاچاقچی مواد مخدر هستند به عنوان یکی از اقدامات وزیر علوم یاد کرد و افزود: علی‌رغم مخالفت وزارت اطلاعات این افراد به دانشگاه‌ها بازگشتند که مدارک آن موجود و قابل ارائه است.

نماینده اراک در مجلس به چاپ نشریاتی با نام نشریات دانشجویی در بیرون دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: شاهد چاپ نشریاتی با صفحات رنگی با عنوان نشریات دانشجویی بودیم که این موضوع نیز قابل توجه است. ما هنوز ماجرای نشریه سلام را فراموش نکرده‌ایم.

آصفری تأکید کرد: وزیر علوم به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عزل و نصب‌ها بی‌توجهی کرد و در عزل و نصب‌های خود از کسانی استفاده کرد که در شأن دانشگاه و نظام نیستند. یکی از این انتصاب‌ها عضو یک هیأت علمی است که در ستاد میرحسین فعالیت داشته و سابقه دستگیری در سال 78 و 88 را دارد و در جریانات فتنه دست داشته است.

این عضو هیأت علمی سخنان بسیار قابل توجه و عجیبی دارد و آشکارا در یکی از جمله‌های خود گفته است که ریش مال انسان نیست بلکه برای حیوان است. انتصاب اینگونه افراد در وزارت علوم چه معنایی دارد؟

وی به زیر سوال بردن فرمایشات امام خمینی (ره) توسط مسئولان وزارت علوم اشاره کرد و گفت:‌ یکی از استادان خانم اظهاراتی دارد بسیار قابل توجه، وی در جایی گفته است که من یک انسان هستم وسیله تفریح نیستم عامل فساد مردان نیستم نه بهشت زیر پای من است نه جهنم می‌خواهم خودم به معراج بروم و نیاز نیست کسی افتخار به معراج رفتن را به من بدهد. درست بر عکس این فرمایش که بهشت زیر پای مادران است.

وی به حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه از وزیر علوم اشاره کرد و گفت: چرا باید شبکه‌هایی که با ما دشمن هستند از وزیر علوم دفاع و حمایت کنند؟
 
ادامه دارد...




1393/5/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن