تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي جريان‌هاي سياسي دنبال به حاشیه راندن مسئله استيضاح وزير علوم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی بيانيه/
برخي جريان‌هاي سياسي دنبال به حاشیه راندن مسئله استيضاح وزير علوم هستند
مشهد – خبرگزاري مهر: بسیج دانشجویی ۵۲ دانشگاه مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام كردند برخي جريان‌هاي سياسي مي‌خواهند مسئله استيضاح وزير علوم را به حاشيه ببرند.



به گزارش خبرنگار مهر، بسیج دانشجویی 52 دانشگاه خراسان رضوی بیانیه‌ای را در آستانه استیضاح وزیر علوم منتشر کرده و اين اقدام را قانونی و به حق دانستند. در متن اين بيانيه آمده است، برخی جریان‌های سیاسی در تلاش‌اند استیضاح فرجی دانا، وزیر علوم دولت یازدهم را با استفاده از انواع برچسب‌ها به حاشیه برانند و تلاش این طیف تندرو برای فرار از پاسخ‌گویی به سوالات منتقدان و تصحیح ایرادات آن وزارتخانه در حالی انجام می‌گیرد که رهبرمعظم انقلاب در اولین دیدار با هیئت دولت یازدهم بر لزوم تداوم رشد علمی در دانشگاه‌ها و عدم تسلط جریانات سیاسی و غالب شدن فضای تنش در دانشگاه‌ها تاکید داشتند. در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر منصوب در این وزارتخانه در حرکتی متضاد با انتصاب مدیران و شخصیت‌های فعال در فتنه 88 فضای دانشگاه را دچار چالشهای سیاسی کرده ورشد علمی دانشگاهای کشور را تحت تاثیر قرار داده است. فرجی دانا در جلسات پیش از رای اعتماد با حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس وعده هایی را به اعضای کمیسیون‌ها و شخص رئیس مجلس داد، که اکنون و با عیان شدن عملکرد وی در راس این وزارتخانه وعدم تحقق وعده‌ها، استیضاح وی امری قانونی و به حق است.  


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن