تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799586502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواکبیان: مجلس در استیضاح فرجی دانابر سر دوراهی خط اعتدال و افراطیون قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کواکبیان: مجلس در استیضاح فرجی دانابر سر دوراهی خط اعتدال و افراطیون قرار گرفته است
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: استیضاح دکتر فرجی دانا کاملا سیاسی و تشکیلاتی است و مجلس بر سر دوراهی تداوم خط اعتدال یا سیطره افراطیون قرار گرفته است.
آفتاب: مصطفی کواکبیان درگفت وگو با ایرنا درباره استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مجلس بر سر یک دو راهی قرار گرفته است و تداوم خط اعتدال یا سیطره افراطیون و غیر از این هم نیست و این استیضاح غیرتشکیلاتی نیست چرا که تمام افرادی که امضا کننده استیضاح هستند را می شناسیم.


وی ادامه داد: در لیست درخواست کنندگان استیضاح وزیر علوم چند درصد از پایه های علمی برخوردارند یا چه تعدادی چهره دانشگاهی و عقلای مجلس حضور دارند؟ 


این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت:معتقدم هیات رییسه مجلس به ویژه هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت دراین بزنگاه مهم تاریخی نقش بسیار برجسته ای ایفا کنند.آیا معتقدند که افکار عمومی بگوید مجلس نهم توسط یک اقلیتی اداره می شود یا نه مجلس نهم بر مبنای تعادل و عقلانیت اداره می شود؟ 


کواکبیان یادآور شد:معتقدم که مجلس باید از حقوق نظارتی خود استفاده کند اما در بعضی مقاطع به خاطر مصلحت هایی که اقتضا می کند می شود این حق را به نحو منافع کشور سوق داد. 


رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس هشتم گفت: استیضاح حق طبیعی نمایندگان است.اصلا بحث خط و ربط هم مطرح نیست ولی علائمی که در این روزها ما مشاهده کردیم نشان می دهد این استیضاح کاملا سیاسی شکل گرفته است و یک جریان خاص افراطی به دنبال این استیضاح بود چه از درون مجلس چه از بیرون مجلس برای این استیضاح تلاش های زیادی انجام شد. 


کواکبیان در ادامه به نزدیک شدن فصل جدید دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: تا یکماه آینده،شاهد بازگشایی دانشگاه ها خواهیم بود و بلاتکلیف ماندن وزارت علوم قطعا به نفع کشور نیست به ویژه اینکه آقای فرجی دانا هم با عملکرد مطلوبش درمیان دانشگاهیان سراسر کشور از نوعی محبوبیت برخوردار است بنابراین به نمایندگان توصیه می کنم که اصلا مصلحت نیست که به استیضاح رای مثبت دهند.


عضو شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه های غیر دولتی سراسر کشور با بیان این که فرجی دانا فردی بسیار متعادل و منطقی است گفت: نگاه وزیر علوم به بخش آموزش غیردولتی کاملا مثبت است و برخلاف روش های قبلی اصلا درصدد ایجاد محدودیت دربرابر موسسات آموزش عالی غیردولتی نیستند.


وی ادامه داد:بعید می دانم آن کسانی که دستی بر آتش آموزش عالی داشته باشند از این موضوع بی خبر باشند و جالب اینست که حتی درون این دولت اشخاصی مثل وزیر کشور که به هر حال کسی او را اصلاح طلب نمی داند و خودش هم خودش را اصلاح طلب نمی داند براین باور است که در این یکسال گذشته هیچ تنشی در دانشگاه ها نداشته ایم. 


دبیرکل حزب مردم سالاری معتقد است که بورسیه 3 هزار دانشجو و همچنین وارد شدن دانشجویان ستاره دار به دانشگاه بهانه ای بیش نیست و این استیضاح یک نوع عقده گشایی است که این در شان مجلس نیست و خاطره خوبی برای مجلس در اذعان عمومی نخواهد داشت .


وی گفت:امیدوارم که در نهایت نتیجه به سمتی باشد که ما شاهد همکاری بسیار گسترده تر بین دولت و مجلس باشیم.






تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن