تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی دو هزار و 200 تخته چادر در روستاهای زلزله زده آبدانان/اسکان زلزله زدگان همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام کولیوند:
برپایی دو هزار و 200 تخته چادر در روستاهای زلزله زده آبدانان/اسکان زلزله زدگان همچنان ادامه دارد
ایلام - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از دو هزار و 200 تخته چادر گروهی از روز گذشته تاکنون در روستاهای زلزله زده اطراف مورموری برای مردم این مناطق از سوی امدادگران برپا شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین کولیوند افزود: این چادرها در 12روستای بخش مورموری شهرستان آبدانان که دچار آسیب شده اند در طول شب گذشته برای اسکان زلزله زدگان دایر شده است.

وی ادامه داد: کار اسکان و برپایی چادرهای گروهی برای مردم مورموری از ساعت 9 صبح امروز نیز آغاز شده و اسکان این افراد همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: همچنین برای مردم زلزله زده شهر آبدانان نیز دو اردوگاه گروهی در ورزشگاه این شهر دایر و مردم در آنها اسکان یافته اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: این دستگاه خدمات رسان تمام سعی و تلاش خود را برای اسکان مردم زلزله زده شهرستان آبدانان به کار خواهد گرفت.

کولیوند همچنین از مردم این منطقه خواست در تحویل چادرها و اسکان با امدادگران این جمعیت نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند. توزیع مواد غذایی بین زلزله زدگان مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: 77 هزار بطری آب معدنی و قوطی کنسرو تاکنون زلزله زدگان شهرستان آبدانان پخش شده است. محمد سلیمانی اظهار داشت: 56 هزار از این شمار بطری آب معدنی و بیش از 21 هزار نیز قوطی کنسرو غذایی است.

وی ادامه داد: بیش از هفت هزار بطری تنها از صبح امروز تاکنون میان آسیب دیدگان پخش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: کار پخش آب معدنی و مواد غذایی بین زلزله زدگان شهرهای آبدانان، مورموری و روستاهای اطراف آن از سوی امدادگران این جمعیت همچنان ادامه دارد.

سلیمانی اضافه کرد: برای پخش مواد غذایی از امکانات جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان و استان های همجوار استفاده شده است. تخریب آثار تاریخی بر اثر زلزله در استان ايلام نيز زلزله سبب تخريب بسياري از مهم‌ترين بناهاي تاريخي شهرستان‌هاي آبدانان، دهلران و دره‌شهر شد. مدیر ميراث‌فرهنگي ايلام گفته است كه خسارت‌هاي ناشي از زلزله در استان ايلام تا 15درصد برآورد مي‌شود. به‌گفته عبدالمالک شنبه زاده قلعه‌هاي ساساني شهرستان دهلران و آبدانان دچار ترك‌هاي عميقي شده و بسياري از بناهاي تاريخي نيز آسيب جدي ديدند. عبدالمالك شنبه‌زاده گفت: درحال‌حاضر بناهاي مهمي ازجمله قلعه‌ شاخ متعلق به دوره ساساني و بناي سيدابراهيم مربوط به قرن چهارم هـ . ق در شهرستان دهلران دچار آسيب شده‌اند.

به گفته وی پشت قلعه آبدانان و قلعه هزار درب متعلق به دوره ساساني در ايلام نيز ترك‌هاي عميق برداشته‌اند. بناي تاريخي امامزاده پيرمحمد نيز كه متعلق به قرن هشتم هجري است دچار ترك شده است. گفتني است بناي تاريخي امامزاده مهدي صالح در دره شهر نيز دچار آسيب‌هاي جدي شده است. مدیر ميراث‌فرهنگي ايلام اعلام كرده است كه تيم كارشناسي متشكل از باستان‌شناسان و مرمتگران به منطقه اعزام شده‌اند تا با بررسي آسيب‌هاي وارد شده به بناها گزارشي كامل از وضعيت تخريب‌ بناهاي تاريخي ارسال كنند.    


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن