تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805741951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات اصلاحی در شرکت ملی سرب و روی صورت گرفته است/سیستم های کارخانه قادر به آلایندگی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان لازمی:
اقدامات اصلاحی در شرکت ملی سرب و روی صورت گرفته است/سیستم های کارخانه قادر به آلایندگی نیست
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه واحد تولید سرب این شرکت در حال حاضر پلمپ است گفت: شرکت ملی سرب و روی ایران اقدامات اصلاحی در این شرکت صورت داده و به دلیل اقدامات زیست‌محیطی صورت گرفته منحصر به فرد این سیستم قادر به آلایندگی زیست‌محیطی نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد لازمی ظهر سه شنبه در حاشیه  بازدید خبرنگاران از بخش‌های مختلف  شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه شرکت ملی سرب و روی ایران دارای سیستم های پیشرفته و منحصر به فرد در زمینه  اقدامات زیست محیطی است افزود:   پایش آن‌لاین در این شرکت توسط سیستم های پیشرفته صورت می گیرد. وی ادامه داد: در حال حاضر سه  حلقه چاه مونیتورینگ در این شرکت وجود دارد که به هیچ آب‌خوانی تزریق آب نداشته و با قطر 7 سانتی‌متری و ارتفاع 120 متری فقط برای نمونه‌گیری به لحاظ رسوب مواد، ماهیانه مورد بازدید و تست توسط سازمان محیط‌زیست، بهداشت و آب‌منطقه‌ای قرار می‌گیرد . لازمی با بیان اینکه شرکت ملی سرب و روی ایران دارای 12 نفر مشاور زیست محیطی مجرب و کارآمد است و تعاملات نزدیک و تنگاتنگ با نهادهای مرتبط دارد افزود:  بر اساس آخرین بازید هیچ‌گونه آلودگی در این آب‌ها مشاهده نشده است مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با تاکید بر فعالیت سیستم آن‌لاین دودکش این شرکت گفت: دودکش‌های این شرکت علاوه بر سه لایه فیلترینگ، سنسور آن‌لاین دارند که سازمان محیط‌ زیست در تهران و اداره کل محیط  زیست زنجان بر آن نظارت کامل و مستقیم  دارد که در صورت بالا رفتن میزان آلایندگی بلافاصله اخطار داده می‌شود. لازمی با اشاره به فاصله کوتاه شرکت‌های سرب و روی فعال در شهرهای صنعتی و پیشرفته جهان با مراکز شهری گفت:   این در حالی است که  شرکت سرب و روی زنجان با بیش از 12 کیلومتر فاصله‌ای که با شهر دارد. وی ادامه داد:شرکت ملی سرب و روی ایران به لحاظ برخورداری از بعد مسافت در مقایسه با شرکت‌های مشابه در کشورهای پیشرفته صنعتی؛ از جمله آلمان، سوئد و چین بیشترین فاصله را دارد و با توجه به نوع ورزش باد غالب در استان، طبق اعلام سازمان  هواشناسی، کمتر بادی از طرف این شرکت به سمت شهر زنجان می‌وزد. مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران گفت: واحدهای سرب و روی برای فعالیت نیاز به خوراک و کنسانتره دارند و  ظرفیت خوراک این شرکت 100 هزار تن در سال است تا 40 هزار تن شمش سرب تولید کند و  در کل کشور نصف این میزان تولید می‌شود و با تعطیلی این واحد، این خوراک بین واحدهای دیگر توزیع شده و در حال فعالیت هستند. لازمی با بیان اینکه شرکت ملی سرب و روی ایران شرکت مظلومی است گفت: زمین این شرکت در ابتدا باغ سیب بود که با اجازه مراجع قانونی تبدیل به واحد صنعتی شد در حالی که این شرکت یک واحد تولیدی است نه یک واحد کشاورزی و تولید و عرضه سیب ولی با این حال و برای احترام به افکار عمومی 3200 اصله درخت سیب در 15 هکتار معدوم و 7 هزار اصله درخت غیرمثمر به عنوان منبع گیاه پالایی در این واحد جایگزین شدند و ظرفیت گیاه پالایی این شرکت به 2 برابر افزایش یافت. وی افزود: طی یک سالی که از تعطیلی این شرکت می‌گذرد، علی‌رغم اینکه سودی برای سهام‌داران شرکت نداشتیم ولی 420 پرسنل این شرکت را تعدیل نکردیم زیرا بیکاری عده‌ای که نان‌آور خانواده هستند تبعات منفی زیادی در سطح کلان جامعه دارد و سعی کردیم با حداقل دستمزد همه پرسنل را حفظ کنیم و در بخش‌های دیگر از جمله اقدامات زیست‌محیطی از این نیروها استفاده کنیم.


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن