تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفایی اقتصادی کشور در گرو اجرای سياست هاي اقتصادي دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان نجفی عنوان کرد:
شکوفایی اقتصادی کشور در گرو اجرای سياست هاي اقتصادي دولت است
رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گیلان گفت: خروج غيرتورمي از ركود و شکوفایی اقتصادی کشور در گرو اجرای سياست هاي اقتصادي دولت است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی پیش از ظهر سه شنبه در سمينار  فرمانداران افزود: هم اکنون لايحه سياست هاي اقتصادي خروج غيرتورمي از ركود که در راستاي اجراي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي، ايجاد تحرك اقتصادي و رفع موانع توليد و سرمايه گذاري به مجلس شوراي اسلامي تقديم شده پس از تصويب در استان هاي مختلف اجرا خواهد شد تا شكوفايي اقتصادي محقق شود . وی با اشاره به برگزاري كارگروه هاي حمايت از توليد درگيلان اظهار داشت: گیلان به طور کامل آماده اجراي بسته حمايتي دولت برای رونق توليد است. نجفی با بيان اينكه كارگروه هاي حمايت از توليد در استان از چند ماه پيش در راستاي بهبود فضاي كسب و كار و تقويت سرمايه گذاري بخش خصوصي در استان برگزار شده است، ادامه داد: گيلان آماده اجراي بسته حمايتي دولت از توليد بوده و از فرمانداران به عنوان نمايندگان عالي دولت در شهرستان  ها درخواست می شود در اجراي اين بسته مهم حمايتي، از هيچ كوششي فرو گذار نباشند چرا كه به بهبود معيشت مردم، ايجاد  اشتغال، كاهش تورم و خروج از ركود منجر خواهد شد. وي با بيان اينكه حمايت از سرمايه گذاري حفظ اشتغال موجود و كار آفريني، از سياست هاي كاري اعلام شده است، گفت: با آغاز فعاليت دولت تدبير و اميد فعالیت های مناسبی درحال شكل گيري است كه بايد سعي کرد اثرات آن براي مردم به طور کامل ملموس باشد. استاندار گيلان با اشاره به تشكيل كار گروه هاي حمايت از توليد گفت: برگزاري اين كارگروه ها نبايد تنها در رسانه ها انعکاس یابد بلكه باید عملياتي شده تا بهترین نتیجه از آن حاصل شود. وی اهتمام جدي فرمانداران در برگزاري ويژه برنامه هاي هفته دولت و بيان دستاوردها و گزارش عملكرد دولت را خواستار شد و افزود: در بيان گزارش ها و دستاوردها باید از ظرفيت رسانه هاي توانمند و نخبگان و صاحبان انديشه بهره گيري شايسته شود. نجفي با بيان اينكه صدا و سيما، مطبوعات و ديگر رسانه ها براي پيشرفت و توسعه گيلان همراهي دارند، اظهار داشت: از نقدهاي صاحبان انديشه و رسانه ها استقبال می شود و نبايد ارتباط خود با منتقدان صاحب انديشه را قطع شود. وي براجراي طرح هاي زيست محيطي، بهره گيري از توان سازمان هاي مردم نهاد در مقابله با پسماندها، تقويت طرح هاي دريا، تكريم ارباب رجوع تأكيد کرد و به ضرورت تعامل مناسب با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ائمه جمعه با حفظ رعايت استقلال قوه مجريه اشاره کرد. نجفی بر تقويت گفتمان سياست هاي دولت تدبير و اميد تأكيد كرد و یادآور شد: به عنوان مجري سياست ها و امين دولت در شهرستان ها در راستای تبيين و اجراي اين سياست ها باید كوشا و قوي وارد شد.  


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۱۴:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن