تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799606533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنید

اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنید



روزانه برای خریدهای مختلف برنامه ریزی میکنیم مثلا برای خرید پوشاک، خوراک و لوازم منزل و... که هر کدام به بودجه بندی نیاز دارند چون خرید رفتن با بودجه ی مناسب از خرید لوازم و کالاهای غیر ضروری هم جلوگیری میکند. خرید کردن مثل خیلی از چیزهای دیگر نیاز به رعایت اصولی دارد که هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم اینکه اولویت بیشتری به خرید های ضروری داده شود.
یکسری از راه کارها وجود دارند که میتوانند خرید کالاها را برای ما راحت تر و هدفمند تر کنند تا با برنامه ریزی خرید کنیم و هزینه هایی که میپردازیم فقط بابت وسایل و کالاهای مورد نیاز ما باشد.

1 - همیشه سعی کنید که به تناسب نیاز و احتیاجات خود خرید کنیددر این صورت میتوانید برای صرفه جویی کردن هم برنامه ریزی داشته باشید خریدی که تنها نیاز و احتیاجات ما را برطرف کند یک خرید خوب خواهد بود که از هدر دادن پول هم جلوگیری میکند.

2 - اگر برای خرید نیاز به تمرکز دارید پس زمان مناسب را برای خرید کردن انتخاب کنیدخستگی و گرسنگی باعث میشود که خرید موفقی نداشته باشید اما وقتی با نشاط و سر حال به خرید بروید انتخاب بهتری هم خواهید داشت. خرید نیاز به تمرکز دارد و باید به اندازه ی کافی وقت و حوصله برای آن داشته باشیم.

3 - زمان بندی مناسبسعی کنید که برای خرید رفتن زمان بندی مناسب داشته باشید چون خرید نیاز به صرف وقت و زمان دارد بنابراین یک روز مشخص که وقت بیشتری دارید را برای خرید انتخاب کنید. ساعاتی از روز را که بهتر میتوانید خرید کنید و حوصله ی بیشتری هم دارید را برای خرید انتخاب کنید. برخی خرید را به ساعات اولیه ی صبح اختصاص میدهند و برخی عصر و شب را برای خرید انتخاب میکنند این بستگی به وقت آزاد شما برای خرید دارد.

4 - برای خرید از پول نقد استفاده کنید ممکن است که عابر بانک شما را تشویق به خرید بیشتر کند اما وقتی بودجه بندی داشته باشید چه با استفاده از پول نقد و یا کارت عابر همان هزینه های که در نظر دارید برای خرید پرداخت میکنید بنابراین همیشه یک بودجه ی مشخص را برای خرید همراه داشته باشید.

5 - بودجه بندی مناسبخیلی از اوقات به دلیل عدم وجود برنامه ریزی صحیح به تهیه و خرید کالاهایی میپردازیم که علاوه بر داشتن هزینه ی زیاد مورد استفاده ی ما نیستند اما با بودجه بندی برای خرید هر کالایی به تناسب قیمتی که کالاها دارند پول پرداخت میشود بنابراین کمتر برای خرید کالاهای گران قیمت و غیر ضروری پول پرداخت میشود.

6 - تهیه لیست خریدتهیه یک لیست خرید باعث میشود که تنها مایحتاجی را که لازم داریم تهیه کنیم و از خرید کالاهای بی مورد هم اجتناب شود. تهیه ی یک لیست به ما نشان میدهد که فقط کالاهایی را که نیاز داریم تهیه کنیم با این لیست هم مایحتاج خود را میخرید و هم اینکه یک خرید موفق با حداکثر میزان صرفه جویی خواهید داشت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن