تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802788521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارجاع 6 پرونده بانک به هیات انتظامی/ تاسیس صندوق قرض الحسنه در بخش مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد؛ ارجاع 6 پرونده بانک به هیات انتظامی/ تاسیس صندوق قرض الحسنه در بخش مسکن خبرگزاری پانا: رئیس کل بانک مرکزی از تاسیس صندوق قرض الحسنه برای تعریف منابع جدید در بخش مسکن خبر داد و گفت : سال گذشته پرونده شش بانک به هیات انتظامی ارجاع شد و برخی مدیران بانک ها ،سلب صلاحیت و برخی بانک ها جریمه شدند که به ایجاد انضباط در بانک ها کمک می کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ مرداد ساعت 07:33



به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ، ولی اله سیف درحاشیه چهل و دومین نشست شورای گفتگو میان دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه برای تعریف منابع جدید در بخش مسکن و با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی تاسیس می شود. رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: این صندوق با همکاری بازار سرمایه ونظام بانکی به منظور تعریف منابع جدید راه اندازی می شود تا به اختصاص سهمی از منابع به بخش مسکن کمک کند.
وی با بیان اینکه در گذشته نزدیک به 25 درصد تسهیلات به بخش مسکن اختصاص می یافت ، ادامه داد: ما در صدد هستیم همان میزان تسهیلات و زمینه های تحرک بخش مسکن را فراهم کنیم.
رئیس بانک مرکزی در باره پیش بینی تسویه 40 هزار میلیارد تومانی بدهی دولت به بانک ها در بسته خروج از رکود نیز توضیح داد: دولت می خواهد این کار انجام شود.
سیف با تاکید بر نقش نظام بانکی در تحقق اهداف بسته گفت: یکی از الزامات تحقق اهداف بسته ، تسویه حساب ها و شفاف سازی مناسبات نظام بانکی و دولت است.
وی ضرورت ایجاد انضباط در بین بانک ها را از دیگر الزامات دانست و اضافه کرد: بانک مرکزی با حساسیت مطالب را دنبال می کند و در صدد است انضباط در بخش بانک ها و هم در بازار غیرمتشکل پولی حاکم شود.
سیف در ادامه از ارجاع پرونده شش بانک به هیات انتظامی در سال گذشته گفت : برخی مدیران بانک ها ،سلب صلاحیت و برخی بانک ها جریمه شدند که به ایجاد انضباط در بانک ها کمک می کند که به دلیل سپرده گذاری مردم در این بانک ها از افشای نام آنها خودداری می شود .
رئیس بانک مرکزی درباره تک نرخی کردن ارز نیز توضیح داد : مهم ترین موضوع در این باره ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور است که در این مسیر حرکت می کنیم.
سیف با اشاره به تاثیر کاهش تورم و ثبات در بازار ارز بر آرامش وثبات در اقتصاد، تصریح کرد: شرط لازم تحقق یکسان سازی ، تنظیم ارتباطات بین المللی و شبکه کارگزاران بانکی است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن