تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه وزیر بهداشت با نمایندگان پرستاری/ اظهارتاسف از برخورد با پرستاران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت در گفتگو با مهر عنوان شد؛
جلسه وزیر بهداشت با نمایندگان پرستاری/ اظهارتاسف از برخورد با پرستاران
عضو شورای عالی نظام پرستاری به تشریح جزئیات دیدار نمایندگان پرستاری با وزیر بهداشت پرداخت و گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن هرچه سریعتر وعده های وزیر، دوباره اعتماد به جامعه پرستاری برگردد.



محمد شریفی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، فضای حاکم بر جلسه اعضای شورای عالی نظام پرستاری با وزیر بهداشت را، فضای صمیمی و دوستانه خواند و گفت: در این جلسه، وزیر با سعه صدر به حرفهای نمایندگان پرستاری گوش داد. وی با اشاره به مشکلات عدیده جامعه پرستاری کشور که نشات گرفته از اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است، افزود: وزیر بهداشت در این جلسه تاکید کرد که این قانون ابتدا به صورت آزمایشی در چند بیمارستان اجرا شود و پس از نتایج آن، در مورد اجرای سراسری آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

شریفی مقدم یه عنوان اولین سخنران نمایندگان پرستاری در جلسه با وزیر بهداشت، گفت: آنچه را بنده گفتم، مشکلات جامعه پرستاری بود. اضافه کار اجباری، کمبود پرستار، برخوردهای ناشایست با پرستاران و... از جمله موضوعاتی بود که بنده مطرح کردم و وزیر بهداشت نیز همه این صحبتها را گوش داد و بر آنها صحه گذاشت. عضو شورای عالی نظام پرستاری با عنوان این مطلب که وزیر بهداشت از برخورد با پرستاران اظهارتاسف کرد، افزود: فضای دوستانه ای بر جلسه حاکم بود و توانستیم مشکلات جامعه پرستاری را بازگو کنیم. شریفی مقدم تاکید کرد: به نظر می رسد با توجه به صحبتهای وزیر بهداشت، باید به آنچه او گفته اعتماد کنیم و البته انتظار داریم هرچه زودتر، تصمیماتی که در این جلسه گرفته شده است، عملیاتی شود. وی با اشاره به وعده هایی که در گذشته مسئولان وقت به جامعه پرستاری داده اند، افزود: امیدواریم در این دولت، وعده های بر زمین مانده عملیاتی شود. ضمن اینکه حل مشکلات تنها در فضای تفاهم و همکاری حل خواهد شد و این به نفع مردم و بیماران است.


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۰۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن