تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسیس دبستان و دبیرستان مهدوی در برنامه کاری مرکز تخصصی مهدویت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تأسیس دبستان و دبیرستان مهدوی در برنامه کاری مرکز تخصصی مهدویت خبرگزاری رسا ـ قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت با بیان این که مرکز تخصصی مهدویت راه اندازی نخستین مهدکودک مهدوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، گفت: درصدد تاسیس دبستان و دبیرستان مهدوی با کسب مجوزهای لازم هستیم.



 حجت الاسلام علی مصلحی، قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفارش و تاکید اسلام بر شروع تربیت دینی از سنین نوجوانی گفت: جوانان به واسطه قلب پاکی که دارند، موانع قبول حق در آنها وجود ندارد، بنابراین مشاهده می شود که در صدر اسلام اکثر کسانی که به پیامبر ایمان آوردند جوان بودند و از سوی دیگر اصحاب خاص امام عصر(عج)، جوانان هستند.
 
وی به یکی از سخنان امام راحل مبنی بر این که «امید من به شما دبستانی‌ها است» اشاره کرد و گفت: دشمن از این مسأله آگاه است که هر چه به قشر جوان و نوجوان توجه شود تاثیر این شبکه ها کمرنگ و خنثی می شود.
 
قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت در خصوص فعالیت های این مرکز برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار در مدارس ابراز داشت: این مرکز با انتشار کتاب و نرم افزارهای مختلف و اجرای مسابقات در سطح مهدها و دبستان‌ها و راهنمایی‌ها تلاش کرده که نوجوانان را با فرهنگ مهدویت آشنا کند، همچنین در این راستا دست به افتتاح  مهدکودک مهدوی برای اولین بار کرده است و در صدد تاسیس دبستان و دبیرستان مهدوی با کسب مجوزهای لازم است.
 
وی افزود: سایت «دردانه 12» که مخصوص نونهالان و دبستانی ها است از سوی این مرکز راه اندازی شده و امسال جزء شش سایت برتر در عرصه دینی قرار گرفته است که به مباحث مهدوی به زبان کودکانه می پردازد.
 
حجت الاسلام مصلحی اولین گام در جهت شناساندن فرهنگ انتظار در بین دانش آموزان توسط روحانیون را شناخت دقیق معارف مهدوی دانست و تأکید کرد: طبعا برای این که روحانیون بتوانند انتقال درستی از این معارف داشته باشند باید خود آشنایی دقیقی نسبت به آنها داشته باشند. این مرکز نیز برای مبلغان دوره های کوتاه مدت شناخت معارف مهدویت تشکیل داده تا به صورت صحیح با این معارف آشنا شوند و با استفاده از ابزار هنری، آموزه های مهدوی را به دیگران منتقل کنند.
 
وی در پایان سخنان خود به وجود ظرفیت عظیم کودکان تشنه معرفت دینی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: روحانیون برای حضور در مدارس و انتقال مفاهیم دینی باید دوره هایی را بگذرانند تا بتوانند ارتباط سازنده ای با دانش آموزان برقرار کنند./921/پ202/س




۱۳۹۳/۵/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن