تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه صنایع دستی استانهای کشور در مرکزتخصصی نمایشگاه های آمل برپا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه صنایع دستی استانهای کشور در مرکزتخصصی نمایشگاه های آمل برپا می شود ساری - ایرنا - مجری برگزاری نمایشگاه های تخصصی شهرستان آمل از برپایی نمایشگاه صنایع دستی استانهای کشور، فرش و دکوراسیون داخلی منزل و تابلو فرش در محل این نمایشگاه روزهای 17 تا 24 مردادماه خبر داد.


ˈمحمدحسین زادهˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در آمل گفت : تاکنون 27 متقاضی از حدود 20 استان درقالب شرکت تولیدی و خدماتی برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
وی افزود: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه در مرکز دائمی نمایشگاه های تخصصی آمل، حضور صاحبان واحدهای تولیدی استانهای مختلف کشور در قالب عرضه محصولات تولیدی بدون واسطه و دلالها و اینکه تولیدات خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه وباعث رونق کسب و کار و تولید درشهرستان آمل شوند.
مجری برگزاری نمایشگاه های تخصصی آمل همچنین از برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور شرکت های معتبر داخلی و بخش های خصوصی از 3 تا 7 شهریور ماه در این محل خبر داد.
حسین زاده گفت: مرکز دائمی نمایشگاه های آمل در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع که بیش ازهزار و 300 متر آن فضای مفید نمایشگاهی است با بیش از 165 غرفه 12 متری، و هزینه حدود شش میلیارد ریالی اوایل امسال راه اندازی شده و به عنوان تنها مرکز نمایشگاهی در شهرستان آمل است.
حسین زاده درخصوص اهمیت راه اندازی مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه ها در شهرستان آمل گفت: شهرستان آمل که هم مسئولان استانی ازآن به عنوان قطب اصلی صنعتی و تولیدی در مازندران یاد می کنند، با وجود این مزیت بالا از داشتن یک مرکز دائمی نمایشگاهی برای عرضه مستقیم تولیدات خود به مصرف کنندگان محروم بودند که خوشبختانه با پیگریهای صورت گرفته راه اندازی شد.
وی افزود: براساس آمارهای معتبر اعلام شده هم اکنون 46درصد تولیدات صنعتی مازندران، 50درصد معادن و 62 درصد صادرات استان ازفعالیت واحدهای تولیدی شهرستان آمل است.ک/3
7327/608



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن