تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در اداره کشور انضباط مالی را اولویت قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان الهی تبار:
دولت در اداره کشور انضباط مالی را اولویت قرار داده است
همدان-خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: دولت توانسته با انضباط مالی خوب کشور را اداره کند و شاخص های اقتصادی را کنترل و رونق را افزایش دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم الهی تبار بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان اظهار داشت: سال گذشته سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود که حماسه سیاسی با حرکت مردم در خرداد ماه سال 92 تحقق یافت اما برای حماسه اقتصادی چه حرکتی باید انجام داد تا به تحقق برسد. وی با اشاره به اینکه حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نیز تاکید شده است، افزود: در جامعه انضباط مالی و انضباط اجتماعی اتفاق افتاده و اما در حوزه اقتصادی باید بیش از این تلاش کرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: سیاست ها در حوزه اقتصادی ابلاغ شده و ساز کار دولت تدبیر و امید امیدی را ایجاد کرده است تا بتوان به این مهم دست یافت و با مشارکت مردم به حماسه اقتصادی نیز دست خواهیم یافت. الهی تبار در ادامه سخنانش به هماهنگی سه قوه مجریه،مقننه و قضاییه اشاره کرد و افزود: در کمتر تاریخی از کشور بوده که این سه قوه به طور متفق القول با هم حرکت کنند و برای حل مشکلات کشور گام بردارند. وی بیان داشت: قوای سه گانه در کشور مصر هستند که با همکاری هم تحولات خوبی را در حوزه اقتصاد رقم بزنند. معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: با آرامشی که در کشور ایجاد شده ماهانه هزار نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه می شود و این نشان از اشتغال دارد. الهی تبار با بیان اینکه تنش ها در بازار کم شده است، بیان داشت: مواد اولیه و مایحتاج مردم به راحتی خریداری می شود و یک فعالیت تولیدی منسجم ایجاد شده است. وی با اشاره به اینکه تحولات ایجاد شده در حوزه سلامت به مردم آرامش داده است، ابراز داشت: سیاست های اعمال شده در ساست خارجی و اجرای طرح تحول نظام سلامت از مواردی است که موجب آرامش شده است. معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان داشت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش فضای تولید ارزش افزوده را افزایش بدهیم و به رشد اقتصادی 8 درصدی برسیم و کاهش نرخ بیکاری را تجربه کنیم. الهی تبار با بیان اینکه استان همدان از لحاظ معغادن غنی است، ابراز داشت: متاسفانه وضعیت معادن در همدان مناسب نیست و ارزش افزوده ایجاد نمی کند. وی در مورد برپایی نمایشگاه بین المللی کشاورزی گفت: برپایی این نمایشگاه در رونق اقتصادی کمک می کند و استان همدان در سه محور توسعه باید حرکت کند که کشاورزی یکی از آنها است. معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان داشت: استان همدان در عرصه تولید و کشاورزی سابقه طولانی دارد. الهی تبار با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: دولت توانسته با انضباط مالی خوب کشور را اداره کند و شاخص های اقتصادی را کنترل و رونق را افزایش دهد و امیدواریم با این روند بتواند حرکت موثر داشته باشد.        


۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن