تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803360767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی پرچمدار و پشتیبان اصلی مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه شهرکرد:
ایران اسلامی پرچمدار و پشتیبان اصلی مقاومت است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد شکل گیری مقاومت در منطقه را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز پرچمدار و پشتیبان اصلی مقاومت، ایران اسلامی است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز، در تجمع عشایر این استان در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم کودک کش و نامشروع اسرائیل غاصب، عشایر چهارمحال و بختیاری را مردمانی دلاور، آگاه، کفرستیز و سازش ناپذیر با ظلم و ظالم عنوان کرد.
 
وی افزود: حضور عشایر در این تجمع اعتراض آمیز و اظهار برائت از جنایات رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که عشایر غیور همیشه برای ستیز با ظلم در صحنه هستند.
 
حجت‏الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: این جنگ نظامی تنها علیه مردم مظلوم غزه نیست، بلکه هدف اصلی اسرائیل غاصب و اربابانش از این جنایات، درهم شکستن مقاومت و ستیز با مخالفان است.
 
امام جمعه شهرکرد شکل گیری مقاومت در منطقه را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز پرچمدار و پشتیبان اصلی مقاومت، ایران اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این جنگ خیال شکست حزب‏الله و در پی آن غلبه بر ایران، سوریه و دیگر کشورهای منطقه را در سر می‏پروراند اما با شکست در برابر این گروه اسلامی، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی بر مردم جهان آشکار شد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به مقاومت مردم غزه در جنگ‏های 22 روزه، 8 روزه و نیز جنگ 30 روزه اخیر و ابطال ادعای اسرائیل غاصب مبنی بر عدم توان اصابت موشک‏های مقاومت به شهرهای صهیونیست نشین، تأکید کرد: پیروزی مسلمانان با کمترین امکانات نظامی در برابر ابر قدرت جهان، لطف و حمایت خداوند از حق و مظلوم است.
 
این مقام مسؤول، قدرت مقاومت را قدرت اسلام و جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی امروز حماس حرف نخست را می‏زند و اسرائیل که حتی حاضر نبود نام حماس و گروه‏های مسلح جهادگر را ببرد، امروز از ترس مجبور به مذاکره شده است.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به موقعیت ایران اسلامی در منطقه که اگر از گروهی تنها حمایت سیاسی داشته باشد، آن گروه به یقین پیروز میدان است را نعمت خداوند برای مردم ایران دانست و گفت: هر نعمتی شکرانه‏ای دارد و شکرانه این نعمت نیز بصیرت، بیداری، دشمن شناسی، ایستادگی و مقاومت و ولایت‎مداری است.
 
وی همچنین ایمان، اعتقاد به خدا و پایبندی عملی به دستورات پروردگار را شکرانه ویژه این نعمت برشمرد و افزود: بقای این نعمت الهی منوط بر این شکرانه ویژه است و اگر این شکرانه کمرنگ شود خداوند این نعمت عظیم را از ما خواهد گرفت؛ بنابراین می‌طلبد خانه‏ها، شهرها و چادرها رنگ خدایی بگیرند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام همچنین مقاومت مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس، تحمل و خنثی سازی کارشکنی‎های استکبار و نیز تحمل ترورها در ایران اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: این خداوند است که رعب و وحشت را در دل دشمنان انداخت؛ در غیر این صورت ما تنها یک لقمه برای دشمن بودیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ابرازداشت: گروه‏های اسلامی با دست خالی و با کمترین امکانات نظامی پیروزند؛ چراکه حمایت خداوند را دارند و صهیونیست‎ها با ثروت کلان و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی همواره مغلوب صحنه هستند چون حمایت خداوند شامل حال آن‏ها نیست.
 
گفتنی است، در بخش دیگری از این مراسم سرهنگ قلی‎زاده، فرمانده سپاه عشایری چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به بیان امام خمینی(ره) که فرمودند: عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: این دلیرمردان در تجمع روحیه سلحشوری، رزمندگی و غیرت مثال زدنی خود را به تصویر کشیده و حمایت خود از مردم مظلوم غزه، مقاومت و پیروی از رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۵/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن