تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798321177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادگان قدرت ایرانیان را به دنیا نشان دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آزادگان قدرت ایرانیان را به دنیا نشان دادند کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت:مردان و زنانی که در اسارت بودند سال ها با صبر و استقامت و تحمل بدترین شکنجه های رژیم دژخیمان بعث،عزت و قدرت مردم ایران را به رخ جهانیان کشاندند و با پایمردی های خود ضمن دفاع از عزت ملت ایران، به اسلام آبرو بخشیدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،علی اصغر مونسان شنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزاد گان به میهن اسلامی(26 مرداد ماه) این روز را برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: بهترین سرمایه های انسانی کشور در هشت سال دفاع مقدس به میدان رفتند و در 26 مرداد ماه سال 69 بود که بخشی از این سرمایه ها به کشور بازگشتند و یوم الله دیگری را برای مردم این سرزمین رقم زدند.
وی ادامه داد:جوانان امروز نیز باید با بهره مندی از تجربیات و از خود گذشتگی آزادگان ، شهدا و ایثارگران در راستای منویات رهبر معظم انقلاب واهداف بزرگ نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.
رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش به استقامت خانواده های اسرا در سال های جنگ و پس از آن اشاره کرد و گفت:آنها نیز با صبر خود همواره در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشتند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند.
مونسان اظهار داشت : در 26 مرداد سال 69 ملت ایران یکبار دیگر به خود بالید که سرزمین ایران مملو از جوانان غیور و غیرتمندی است که از عزت و شرف مردم و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.
مدیر عامل منطقه ازاد کیش تصریح کرد: ما نیز آنچه درتوان داریم برای برای حمایت از آزادگان ، جانبازان ، شهدا وخانواده های آنها بکار خواهیم بست .
* امام جمعه کیش : بزرگترین آزادگی ، آزادی از خود است
امام جمعه کیش نیز 26 مرداد ماه را روز ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت : در نگاه و آموزه های اسلامی ،برترین آزادگی ،گذشتن و آزاد شدن از خود است .
حجت الاسلام حسن علیدادی افزود : آزادگان واقعی ، کسانی هستند که توانستند با وجود شکنجه های سخت در دوران اسارت و در اوج سختی ها ، ایمان ، انسانیت و دیانت خود را حفظ کنند و مقاومت را به معنای واقعی آن به تصویر بکشند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگردند.
* نویسنده کتاب ˈ من زنده ام ˈ: 26 مرداد تکریم مردانگی و شجاعت است
معصومه آباد یکی از اسرای هشت سال دفاع مقدس در زندان الرشید بغداد به عنوان دیگر سخنران این مراسم به ذکر خاطراتی از دوران اسارات خود پرداخت و گفت : روز 26 مرداد تنها روز تکریم از آزادگان نیست بلکه تکریم از شجاعت و دلاوری و نشانه ای برای باقی ماندن مقام آزادگی دربین مردم وفرزندان این مرزوبوم است .
وی افزود : خاطرات دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و میراثی از یک نسل است که نسل های بعد نیز می تواند از آن ارتزاق کند البته اگر امانتدار خوبی برای حفظ این گنجینه باشیم .
نویسنده کتاب ˈ من زنده ام ˈ که در سن 17 سالگی به اسارت در آمده بود گفت : دنیا تلاش می کند تا ستاره ها و الگو های دوران دفاع مقدس را به نوعی از ما بگیرد تا نسل امروز را دچار سردرگمی و بهت کند امروز برماست تا با حفظ و حراست این گنجینه ها و ثبت خاطرات آن دوران ، داشته هایمان را به نسل جوان منتقل کنیم .
وی با بیان اینکه دفاع ما به خاطر دلیری جوانان نام دفاع مقدس به خود گرفت گفت : براساس فرموده رهبر معظم انقلاب باید خاطرات دوران جنگ به ثبت برسد و من نیز آن را به سختی ثبت کردم چرا که معتقدم اگر افتخار در گذشته باقی بماند تمام می شود .
آباد تاکید کرد : امروز رسالت بزرگی در ثبت و ضبط خاطرات و انتقال آنان به نسل جوان بر دوش ماست که اگر اینکار به درستی انجام شود قطعا هیچ نیروی استکباری از هیچ کجای دنیا نمی تواند به واسطه وجود جوانان شجاع و دلاور ما طمعی به کشور داشته باشد .
وی اضافه کرد : کسانی که دردوران جنگ ایران وعراق حضور نداشتند ازجنایات گروه داعش متعجب هستند درحالیکه این گروه نیز برگرفته از رژیم بعثی عراق وبا همان خط مشی ورفتارهای جنایتکارانه است.
داریوش مودبیان هنرمند عرصه تئاتر کشور نیز در سخنانی کوتاه به فعالیت خود در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : خوشحالم که در کارنامه کاری خود در این عرصه فعالیت کرده ام.
وی پیشنهاد داد: خاطرات آزادگان ساکن جزیره کیش بستری برای تدوین فیلم نامه با محوریت دفاع مقدس باشد و در این خاطرات لحظاتی ناب وجود دارد که از به هم پیوستن آنها می توان اثری جذاب و باشکوه خلق کرد.
در ادامه برنامه نماهنگی از خاطرات تعدادی از آزادگان جزیره کیش و صحنه های از دفاع مقدس و فیلم بوی پیراهن یوسف برای حاضران به نمایش در آمد .
در پایان نیز با حضور مسوولان از پنج آزاده دوران دفاع مقدس با اهدای لوح، قدردانی شد.ک/4
1630/1641/668



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن