تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان قرآنی کشور با امضای طوماری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان قرآنی کشور با امضای طوماری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند ارومیه - ایرنا - دانش آموزان شرکت کننده در سی و دومین دوره از مسابقات قرآن و عترت کشور در ارومیه با امضای طوماری جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، 800 نفر از دانش آموزان پسر حاضر در سی و دومین دوره از مسابقات قران و عترت دانش آموزان روز شنبه با امضای طوماری کشتار کودکان غزه توسط رژیم جعلی اسراییل و همچنین جنایتهای این رژیم را بر علیه مردم بی دفاع غزه محکوم کردند.
دانش آموزان مومن و قرآن خوان برگزیده مدارس 24 استان کشور در امضای این طومار بر ضد رژیم صهیونیستی خواستار بیدار شدن افکار جوامع بین المللی برعلیه اقدامات اخیر اسراییل غاصب و هم پیمانان آنان شدند.
آنان از همه مردم و کودکان جهان خواستند تا به یاری مردم و کودکان دانش آموز غزه بشتابند تا بتوانند بار دیگر خانه و مدارس خود را بازسازی کنند.
سی و دومین دوره از مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان کشور از 22 مرداد ماه در ارومیه آغاز شده و تا 27 مرداد ادامه می یابد.
امروز شنبه مسابقات دانش آموزان پسر کشور با معرفی 100 نفر از برگزیدگان این مسابقه ها در سالن شهید چمران ارومیه و با حضور مسوولان استان و وزیر آموزش و پرورش به پایان رسید.
پذیرش دانش آموزان دختر نیز از امروز آغاز و پس از آن مسابقات قرآن و عترت 400 نفر از دختران دانش آموز کشور از فردا آغاز می شود.
7125/581 / 1539



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن