تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 80 درصد آب مصرفی شیراز به فاضلاب تبدیل می شود/ روزانه 7600 تن پسماند ساختمانی تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری شیراز: بیش از 80 درصد آب مصرفی شیراز به فاضلاب تبدیل می شود/ روزانه 7600 تن پسماند ساختمانی تولید می شود خبرگزاری پانا: امینی با بیان اینکه بیش از 80 درصد آب مصرفی شیراز به فاضلاب تبدیل می شود، گفت: با همکاری دانشگاه شیراز می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد ساعت 16:49



به گزارش خبرگزاری پانا، رمضان امنی در نشست مشترک شهردار شیراز و رییس دانشگاه شیراز اظهار داشت: در دنیا 22 درصد آب مصرفی به مصارف صنعتی اختصاص می یابد اما این رقم در ایران 4 درصد و در فارس کمتر از یک درصد است.
معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری با بیان اینکه بیش از 80 درصد آب مصرفی شیراز به فاضلاب تبدیل می شود، گفت: با همکاری دانشگاه شیراز می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل کرد.
امینی با اشاره به تولید روزانه  7600 تن پسماند ساختمانی  در شیراز ابراز داشت: با همکاری دانشگاه شیراز می توان در این خصوص نیز اقدامات مهم و موثری انجام داد.
وی با اشاره به وجود تعداد زیادی فارغ التحصیلان بیکار رشته کشاورزی در شیراز بیان کرد: اگر با مدیریت دانشگاه شیراز این فارغ التحصیلان متخصص به کارگرفته شوند دیگر نیازی نیست ما گل یا نهاده های دیگر را از سایر استان ها وارد کنیم.
امینی اضافه کرد: از 1000 تن پسماند در شیراز 680 تن پسماند آلی(تر) و 320 تن پسماند خشک است که می توان از این پسماند نیز بهره مناسب برد.
وی تصریح کرد: دانشگاه شیراز می تواند شهرداری را در راستای اصلاح الگوی مصرف، استفاده از دانش نوین، آبیاری فضای سبز و... یاری دهد.
در ادامه دکتر احمد عریان معاون پژوهشی دانشگاه شیراز ابراز داشت: شهرداری نیازها را اعلام کند ما آماده همکاری هستیم.
وی با اشاره به  وجود هفت هزار پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و 3 هزار پایان نامه در مقطع دکتری عنوان کرد: اگر 50 درصد این طرح ها کاربردی باشد و شهرداری از 20 درصد این طرح ها استفاده کند شاهد شکوفایی خوبی در شهر شیراز خواهیم بود.
معاون پژوهشی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: زیبنده شهر شیراز نیست که از ظرفیت دانشگاه های ضعیف خارج از استان بهره ببرد اما از پتانسیل و ظرفیت بالای دانشگاه شیراز غافل بماند.
 گفتنی است در پایان تفاهم نامه ای پیرامون موضوعات مختلف پژوهشی در محدوده خدمات شهری به امضای رییس دانشگاه و شهردار شیراز رسید.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن