تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799192773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلی: اضمحلال کامل اسرائیل را تا 8 سال دیگر شاهد خواهیم بود/رویوران:بیش از ۶۵ درصد یهودیان تفکر صهیونیستی را قبول ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه گفتگوی ویژه خبری مطرح شد
توکلی: اضمحلال کامل اسرائیل را تا 8 سال دیگر شاهد خواهیم بود/رویوران:بیش از ۶۵ درصد یهودیان تفکر صهیونیستی را قبول ندارند
"روند رو به اضمحلال رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت اسلامی" شب گذشته (۲۰ مرداد) با حضورعبدالعلی توکلی و حسین رویوران از کار‌شناسان ارشد مسائل غرب آسیا در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "روند رو به اضمحلال رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت اسلامی" شب گذشته (۲۰ مرداد) با حضورعبدالعلی توکلی و حسین رویوران از کار‌شناسان ارشد مسائل غرب آسیا در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.  
 
عبدالعلی توکلی کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه مهاجرت معکوس دراین جنگ چه آینده‌ای را برای رژیم صهیونیستی رقم خواهد زد گفت: فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی به بهانه موشکباران بسته شده است.  
 
** هراس صهیونیست‌ها از خروج شهروندان از سرزمین‌های اشغالی
 
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نقض کننده آتش بس است افزود: علت نقض آتش بس از سوی اسرائیل این است که فرودگاه‌ها بسته بماند، زیرا از عواقب باز شدن آن و در نتیجه خروج شهروندانش از این سرزمین‌های اشغالی می‌ترسند.  
 
وی با اشاره به اینکه، جنگ اخیر باعث شد تا خودزنی در میان سربازان صهیونیست پیش آید تا آن‌ها از جنگ خارج شوند ادامه داد: مطمئنا آن‌ها از سرزمین‌های اشغالی خارج خواهند شد.  
 
توکلی با اشاره به اینکه پدیده خودزنی در اسراییل به معنای آغاز شکست قطعی است افزود: در جنگ ۳۳ روزه حدود ۵۰ هزار صهیونیست از این سرزمین‌ها خارج شدند، یعنی نتیجه 10 سال تلاش اسرائیل در جذب مهاجر از بین رفت.  
 
** آتش‌بس به زعم اسرائیل یعنی مهاجرت معکوس 2 میلیون اسرائیلی

این کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا با طرح این سوال که چرا اسراییل به آتش بس پایبند نیست گفت: آتش بس پایدار به معنای خروج ۱-۲ میلیون نفر از اسراییل است.  
 
وی ادامه داد: در جنگ اخیر وضعیت مهاجران معکوس از اسرائیل چندین برابر خواهد شد و به بیش از یک میلیون نفر خواهید رسید.  
 
این کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت: عقبه اسرائیل نسبت به هویتش در حال سست شدن است و این نتیجه جنایت‌های اخیر این رژیم جعلی است.  
 
توکلی با اشاره به اینکه ملت‌ها حتی یهودیان آمریکا شرم دارند از اینکه بگویند یهودی هستند خاطرنشان کرد: نمایندگان کنست اسراییل خواستار برکناری نتانیاهو شده‌اند زیرا این جنگ هیچ دستاوردی برای آن‌ها نداشته است.  
 
** اضمحلال کامل اسرائیل را تا هشت سال دیگر شاهد خواهیم بود
 
وی با تاکید بر اینکه ۸ سال دیگر اضمحلال کامل اسرائیل صورت خواهد گرفت، افزود: نبود امنیت در سرزمین‌های اشغالی بزرگ‌ترین عامل مهاجرت صهیونیست هااست.  
 
این کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مهم‌ترین علل ریشه‌ای در مهاجرت معکوس چیست ادامه داد: اسراییل مدعی بود که منطقه امن را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده است.  
 
وی با اشاره به اینکه امنیت در اسراییل حرف اول را می‌زند تصریح کرد: جامعه اسراییل از مهاجران تشکیل شده است به گونه‌ای که عقبه آن‌ها رامی توان در آمریکا، اروپا و سایر کشور‌ها جستجو کرد.  
 

** اسرائیل کفایت تامین امنیت و جمعیت را ندارد

توکلی با بیان اینکه اسرائیل نمی‌تواند امنیت را برقرار کند گفت: جنگ اخیر ثابت می‌کند اسرائیل کفایت تامین امنیت و جمعیت را ندارد به همین علت مهاجرت معکوس بیش از پیش شکل خواهد گرفت.  
 
وی با تاکید بر اینکه، اسرائیل هویت حکومیتی و اقتدار خود را از دست داده است اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۶ به این طرف ثابت کرده که نمی‌تواند امنیت را برای مردمانش تامین کند.  
 
توکلی با بیان اینکه عدم امنیت در سرزمین‌های اشغالی بزرگ‌ترین عامل مهاجرت معکوس است گفت: پناهندگان جزء جمعیت یک سرزمین به حساب نمی‌آیند.  
 
این کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها از خاک خود رانده شده‌اند بیان کرد: اسراییل دو نوع روزنامه عبری و انگلیسی دارد که هیچ یک اخبار یک سانی ندارد.  
 
وی باب یان اینکه تلاش اسراییل این استکه چالش‌های داخلی مخابره نشود افزود: مردمان تلاویو علی جنگ تظاهرات می‌کنند به طوری که این جنگ ثابت کرده است که اسراییل کفایت جنگیدن را ندارد.  
 
توکلی با اشاره به اینکه اسراییل هویت خود را از دست داده است ادامه داد: مردم غزه امنیت ندارند، اما هویت دارند و فلسطین را هویت خود می‌دانند.  
 
** اعلام حمایت یهودی‌های نیویورک از فلسطینیان

این کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت: یقینا اسرائیل بازنده این جنگ است و جهان خود را آسیب دیده از این جنایت‌ها می‌بیند و حتی یهودی‌های نیویورک رسما اعلام پشتیبانی از فلسطین کردند.  
 
توکلی با اشاره به اینکه ترکیب جمعیتی داخل اسرائیل با تبعیض مواجه است افزود: گروهی که از غرب آمدند شهروندان درجه یک محسوب می‌شوند و آنهایی که از بلوک شرق آمدند در درجه دیگر هستند و گروهای دیگر که سیاهان آفریقا هستند و آن‌ها را به نوعی یهودی می‌دانند جزو شهروندان درجه پایین‌تر آنهاست و آن‌ها را به نوعی در جنگ‌ها سپر انسانی قرار می‌دهند.  
 
وی گفت: تمایل شدید اسرائیلی‌ها برای مذاکره با فلسطینیان نشان می‌دهد آن‌ها شکست را پذیرفته‌اند و از ادامه جنگ می‌ترسند.  
 
توکلی با تاکید بر اینکه در هر صورت اسرائیل بازنده جنگ هستند، افزود: مردم در سایه حکومت امنیت می‌خواهند.  
 
 
** بیش از ۶۵ درصد یهودیان تفکر صهیونیستی را قبول ندارند
 
حسین رویوران کار‌شناس ارشد مسایل غرب آسیا در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه مهم‌ترین دلیل مهاجرت معکوس اسراییل چیست گفت: تعداد یهودیان در فلسطین اشغالی ۶ میلیون نفر است در حالی که جمعیت کل یهودیان جهان ۱۵ میلیون نفر است و این نشان می‌دهد بیش از ۶۵ درصد یهودیان تفکر صهیونیستی را قبول ندارند.  
 
این کار‌شناس ارشد مسایل غرب آسیا با اشاره به اینکه جنبش صهیونیسم بازگشت به فلسطین اشغالی را یک تکلیف دینی و سیاسی می‌داند ادامه داد: جمع کردن همه یهودیان فی نفسه معضلی برای تفکر یهودی به حساب می‌آید.  
 
وی با اشاره به جمعیت یک بحران برای اسراییل به حساب می‌آید افزود: فلسطینیان در مقابل رژیم صهیونیستی واکنش جمعیتی نشان دادند و افزایش جمعیت را یک جهاد می‌دانند اما ساکنان صهیونیستی سرزمین‌های اشغالی این گونه نیستند.

این خبر تکمیل می‌شود...







تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن