تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817270072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي زندگي توليدکنندگان وثيقه نزد بانک هاست / رکود به تعطيلي بنگاه ها و بيکاري دامن زده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۰ب.ظ)
اسلاميان: تمامي زندگي توليدکنندگان وثيقه نزد بانک هاست / رکود به تعطيلي بنگاه ها و بيکاري دامن زده است عضو هيأت رئيسه اتاق بازرگاني ايران گفت: واحدهاي توليدي که همه زندگي آنها جزو وثيقه اي در گرو بانک است و حتي يک ريال هم نقدينگي بانکي ندارد، چگونه مي تواند براي اقتصاد يک کشور مفيد باشد.
محمود اسلاميان عضو هيأت رئيسه اتاق بازرگاني ايران درخصو مشکلات بخش توليد و بسته سياست هاي اقتصادي دولت به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: بيش از 65درصد مشکلات واحدهاي توليدي ناشي از مسائلي همچون ماليات و مشکلات بانکي نظير معوقات، جزائم و بهره هاي بانکي است.
وي ادامه داد: امروز که نيمي از ظرفيت بخش هاي توليدي کشور به حالت تعطيل درآمده است بايد براي مسائل بانکي و مالياتي راه حلي مناسب اتخاذ کرد تا ضمن کاهش شاخص هاي اقتصادي، باعث دامن زدن بيکاري در جامعه نشويم.
عضو اتاق بازرگاني اصفهان گفت: فرمول هاي حمايتي که در بسته هاي اقتصادي لحاظ مي شوند بايد فراگير باشند، يعني شرکتي که تسهيلات بانکي را دريافت کرده و به دلايل توليدي هم زمين خورده است نيز بايد حمايت شود ؛ رکود در تمامي دنيا يک معناست و آن هم ضعف در چرخيدن چرخ توليد يک کشور است.
اسلاميان با بيان اينکه چرخه معيوب اقتصاد تنها با توليد رفع مي شود، تصريح کرد: سياست هاي کلي که در اقتصاد حادث مي شود بايد رنگ و بوي عملياتي داشته باشد تا واحدهاي اقتصادي بتوانند با تامين سرمايه در گردش حرکت به سمت توليد را آغاز کنند.
اين فعال اقتصادي با اشاره به مشکلات تامين مالي در بخش هاي توليدي گفت: واحدهاي توليدي که همه زندگي آنها جزو وثيقه در گرو بانک است و حتي يک ريال هم نقدينگي بانکي ندارد، چگونه مي تواند براي اقتصاد يک کشور مفيد باشد، تا زماني که مشکلات اين چنيني گريبانگير اقتصاد ماست نمي توان به سمت توليد مطلوب حرکت کرد ؛ اما از سوي ديگر واحدهايي که توان پرداخت معوقات را ندارند گفته مي شود که بانک ها واحدها را ضبط کنند و خود آنها را اداره کنند.
وي ادامه داد: اگر هر بانکي توان اداره واحدهاي توليدي را به همچين شکلي داشته باشد، چرا نبايد آن تسهيلات را براي ارائه به خود يک بنگاه دار ارائه نکند و حتما خود بانک بايد سرمايه گذاري کند.
اين عضو اتاق بازرگاني ايران درخصوص وضعيت اخذ ماليات در کشور نيز اشاره اي داشت و افزود: با توجه به آنکه در طول 9دهه گذشته، اقتصاد کشورمان متکي به نفت است، براي اداره امور اقتصادي کشور نگاه و توجه چنداني را به نظام جامع مالياتي در کشور نکرده ايم.
اسلاميان گفت: اصولا ماليات از دو قشر کارمند و توليدکننده اخذ مي شود و بخش هاي پنهان هميشه از قانون و پرداخت ماليات فرار مي کنند ؛ زماني که در قانون بودجه افزايش ماليات در دستور کار قرار مي گيرد بار فشار بر همين دو قشر است و بيشتر از همه يک توليدکننده متضرر مي شود.
عضو هيئت رئيسه اتاق بازرگاني ايران در پايان خاطرنشان کرد: آيا درست که از واحدهاي توليدي زمين خورده که توان بقا حداقلي دارند، با افزايش ماليات همين توليد ناچيز را هم بگيريم، سياست خروج غيرتورمي از رکود بايد فرمولي براي خروج بنگاه هاي اقتصادي داشته باشد و گرنه نه هيچ فايده اي ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن