تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820617039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های رگباری به بخش کشاورزی مراوه تپه خسارت وارد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش های رگباری به بخش کشاورزی مراوه تپه خسارت وارد کرد گرگان - ایرنا- عضو کارگروه آموزش و اطلاع‎رسانی مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه بارش های رگباری دو روز گذشته به بخش کشاورزی و تاسیسات زیربنایی مراوه تپه آسیب وارد کرد، گفت: این بارش ها در دیگر نقاط استان خسارتی نداشته است.


به گزارش ایرنا بارندگی دو روز گذشته در شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق استان علاوه بر قطع محور مراوه تپه - کلاله، خساراتی به زمین های کشاورزی، دامداری ها و تاسیسات زیربنایی این منطقه وارد کرد.
محور مراوه تپه - کلاله از شب گذشته بازگشایی و تردد وسایل نقلیه در آن با احتیاط در حال انجام است.
ˈسیدعلیرضا حسینیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همچنین با اشاره به وزش باد با سرعت 60 کیلومتر در ساعت در روز جمعه در استان، اظهار کرد: با توجه به پراکنده بودن بارش های رگباری روزهای پنجشنبه و جمعه این سامانه همچنین در برخی مناطق بصورت محدود باعث آبگرفتگی معابر شد.
وی اضافه کرد: که هنوز گزارشی از شهرستان ها در خصوص خسارات احتمالی این بارش ها دریافت نشده است.
حسینی با اشاره به تجربه بارش های ماه های مرداد و شهریور در سال های گذشته و نگرانی از وارد آمدن خسارت به استان، افزود: بارش های اخیر سیل آسا، اما بصورت پراکنده روی داد و این مساله آسیب های احتمالی را کاهش داد.
وی گفت: با توجه به گرمای هوا و خشکسالی استان بارش های رگباری و پرآب قابل پیش بینی بوده و نتیجه تغییر اقلیم است.
پیش از این مدیریت بحران استان براساس اعلام و اخطار هواشناسی از وقوع بارش های رگباری در گلستان از عصر پنجشنبه گذشته خبر داده بود.
این وضعیت که روز جمعه نیز ادامه داشت، توام با رعد و برق، وزش باد و بارندگی و کاهش هفت درجه ای دمای هوا بود.
در این خصوص با توجه به تغییرات جوی، مواج شدن دریای خزر، وقوع آبگرفتگی در برخی از معابر عمومی و سیلابی شدن برخی از مسیل رودخانه‎ها نیز پیش بینی شده بود.
استان گلستان واقع در شمال ایران در سال های گذشته در پی جاری شدن سیل بعد از بارش های رگباری بویژه در فصل تابستان خسارات بسیاری دیده است.
این استان از مناطق در معرض خطر حوادث غیرمترقبه همچون سیل، رانش زمین، زلزله و نیز آتش سوزی جنگل ها است.
601



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن