تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال 600 میلیارد تومان تسهیلات به کار آفرینان پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور : امسال 600 میلیارد تومان تسهیلات به کار آفرینان پرداخت می شود خبرگزاری پانا : رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از پرداخت 600 میلیارد تومان تسهیلات به کار آفرینان عرصه تولید اقتصاد مقاومتی خبرداد .
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد ساعت 11:11



به گزارش خبرگزاری پانا و به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار ما ؛سردار نقدی  در همایش فعالان اقتصادی مازندران در محل سپاه شهرستان ساری با اشاره به نقش مهم اقتصاد مقاومتی  در توسعه کشور از اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید کنندگان  و کار آفرینان کشور خبرداد . وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی  در خط مقدم جبهه های اقتصادی کشور قرار دارند افزود : سقف تسهیلات به فعالان عرصه تولید 30 میلیون تومان است . رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای کوچک تولیدی  و کار آفرینان مشاغل خانگی واگذار شد تصریح کرد: امسال نیز همین رقم با کیفیت بیشتر ،به همراه آموزش  و مهارت افزایی تولیدکنندگان واگذار می شود ،که امیدواریم دستاوردهای آن ا در توسعه اقتصادی کشور مشاهده کنیم . سردار نقدی با اشاره به اینکه سقف پرداخت برای تولیدات کوچک 5 میلیون تومان است ،از استان مازندران به عنوان استانی که با ظرفیت بالا در عرصه های مختلف کشور نقش مهمی ایفا می کند یاد کرد  و یاد آور شد : بهره گیری از این ظرفیت ها  در راستای اقتصاد مقاومتی ،کشور توسعه خواهد یافت .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن